Gå til innhold

The Darkness: Gun Hill sidequest.

The Stig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg koser meg veldig med The Darkness for tiden, men nå har jeg støtt på mitt aller første problem der jeg sitter bom fast. Jeg har fått i oppdrag av "Vinny" å fjerne noen plagsomme typer, dette her så langt gått bra, men nå sitter jeg fast på den aller siste skurken. Han er angivelig ved Gun Hill, og oppdraget sier han befinner seg "høyt oppe".

Jeg har lett som en tulling etter åpne vinduer, stiger ol, men finner ingenting. Jeg har også sjekka heisen jeg brukte tidligere for å komme meg til Shrothe, men den heisen er nå ute av funksjon. Setter enormt stor pris på en grundig forklaring til hvordan jeg finner skurken.

Mvh Stikko

Videoannonse
Annonse
Skrevet

like før du går inn der han gamlingen sitter er det et vindu som er oppe til høyre. eneste vinduet som står åpent. sleng inn noen tentakler, og oppdrag utført :)

Skrevet

Niks, "itte heilvete" om jeg fant han. Tok et bilde av hvor jeg leitet, tar med stor takk imot litt videre veiledning.

Den røde pila er altså døra inn til der gamlingen (Abe Hunter) sitter ...

post-44194-1186493483_thumb.jpg

Skrevet
Niks, "itte heilvete" om jeg fant han.  Tok et bilde av hvor jeg leitet, tar med stor takk imot litt videre veiledning.

Den røde pila er altså døra inn til der gamlingen (Abe Hunter) sitter ...

9225913[/snapback]

akkurat der du tar bilde fra.. hvis du ser til høyre i andre etasje så er det et vindu der.

Skrevet (endret)

Hmm, ingenting der heller..? Lurer på om jeg har fått superspecial edition som mangler vinduet, fordi her er det ingenting - alle vinduene på bildet er "låst", aka malt på.

Edit: Fant ei leilighet jeg kom meg inn nå, men det var 180 grader rundt der bildet er tatt fra, helt på toppetasjen, 5etg ...

post-44194-1186505994_thumb.jpg

Endret av Stikko
Skrevet (endret)

Gå til døra til shrote, snu deg 180 grader, gå til enden av smuget, deretter rygger du ca 20meter tilbake, snu deg til høyre (forrige fyr bør lære forskjellen mellom høyre og venstre) :p , og litt oppe på veggen er det et lite vindu der han sitter...

Endret av Kamikazesmurf
Skrevet

Gir opp, kom meg inn i leiligheta på toppen, men den førte meg kun til der Shrote var. Fulgte din beskrivelse, men da fant jeg heller ingenting.

Tror jeg trenger det inn med teskje med ekstra sukker på.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

du må bruke crawling dark (krype dyret) på bildet ditt, høyere kjør den greia opp der så burde du se det til slutt... det er ikke så frøktlig høyt opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...