Gormers Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Mener å huske at det sto i specsa at spillet funker til vista.
Helgenen Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 @gormers Du har rett i det, for det står: Operating System: Windows XP/Vista Det er nok neppe spillet som ikke virker, sånn sett, - men noe annet på maskinen der som ikke stemmer helt.. Finner det vel ut.
Tandamram Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Trackmania fungerer bra her, med 64-bit Vista. Kjøpt gjennom Steam. Er nok problem med maskinvare hos kompisen din, AT.
ATWindsor Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Ok, jeg skap be han kjøre en reinstall, og se om det funker da. AtW
K-9 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Må nokk desv gi opp der jeg , aldri prøvd spillet selv, og vist verken kjøre i Xp, som admin og Patch ikke funker så vet jeg rett og slett ikke det står jo at i patch V.106 så skal*Fixed potential saving problem * blitt fikset men.Det siste forslaget blir bare da og reinstalere spillet 9267676[/snapback] Takk for tipset. Jeg reinstallerte Icewind Dale, installerte patchen før jeg startet spillet, kjørte det i Xp og vips så virket det. Hurra! Men jeg tror det er noe galt med denne windows versjonen. For jeg prøvde å oppdatere til Java 6.0 update 2 og så fikk jeg error på slutten. Den kunne ikke installeres pga feil 1772 og det stod at noe var galt med windows pakken. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre med det
Bendorama Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Fint spillet virka da men jave, du kan jo prøve å laste ned manuelt fra Jave.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå