Gå til innhold

Raiding guild på Argent Dawn


Anbefalte innlegg

Jeg har dinget 70 for en stund siden på min nye warrior, jeg gamer på Argent Dawn, horde, og jeg trenger en raiding guild. Problemet er at det er utrolig vanskelig å finne en raiding guild, og i alle fall for en warrior, som går som dps. Noen som har noen tips om en OK raiding guild på horde siden, Argent Dawn, som trenger en dps warr og som raider kara?

 

gearet mitt kan du se her

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper du har større sjans å få bli med i et raidende guild om du skaffer deg mer i hit rating. Rundt 150, tror jeg det er som er bra å for å raide i Kara.

9211936[/snapback]

 

Som MS warrior trenger jeg ikke noe spesielt med hitrating. og improved rend er bra for pvp, uansett er ikke speccen saken, alle guilder tipser nye members om hvordan de burde specce for å passe inn i guilden på best mulig måte.

Lenke til kommentar
Tipper du har større sjans å få bli med i et raidende guild om du skaffer deg mer i hit rating. Rundt 150, tror jeg det er som er bra å for å raide i Kara.

9211936[/snapback]

 

Som MS warrior trenger jeg ikke noe spesielt med hitrating. og improved rend er bra for pvp, uansett er ikke speccen saken, alle guilder tipser nye members om hvordan de burde specce for å passe inn i guilden på best mulig måte.

9214286[/snapback]

 

Vil du i raid guild?

Specc prot eller reroll tbh

Lenke til kommentar
Vil du i raid guild?

Specc prot eller reroll tbh

9214837[/snapback]

 

Hvorfor det?

Hvorfor skal han gi etter for det som er "vanlig"? Hvorfor kan ikke han prøve å skaffe seg guild som DPS-warrior, selvom ikke alle vil ha en av de? MS er kanskje ikke akkuratt ettertraktet i PvE, men selv vet jeg (som fury-warrior I RAIDS) at jeg kan dele ut tonnevis med skade og ligger ofte ganske høyt på damage-meteret.

 

DPS-warrior er undervurdert i BC.

Guilden min ville ikke ta meg inn som DPS så jeg startet som prot warrior. Men etterhvert fikk jeg prøve dps i raids fordi jeg hadde "tatt" så mye dps-gear i Karazhan og de trengte random-dps.

Jeg lå blandt de beste på hele runnet, og etter det har jeg bare fortsatt som DPS-warrior.

 

Så, bare fordi "standarden" sier han skal være protection for å raide i BC er det bare å fortsette å prøve til du finner guilden for deg.

 

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil du i raid guild?

Specc prot eller reroll tbh

9214837[/snapback]

 

Hvorfor det?

Hvorfor skal han gi etter for det som er "vanlig"? Hvorfor kan ikke han prøve å skaffe seg guild som DPS-warrior, selvom ikke alle vil ha en av de? MS er kanskje ikke akkuratt ettertraktet i PvE, men selv vet jeg (som fury-warrior I RAIDS) at jeg kan dele ut tonnevis med skade og ligger ofte ganske høyt på damage-meteret.

 

DPS-warrior er undervurdert i BC.

Guilden min ville ikke ta meg inn som DPS så jeg startet som prot warrior. Men etterhvert fikk jeg prøve dps i raids fordi jeg hadde "tatt" så mye dps-gear i Karazhan og de trengte random-dps.

Jeg lå blandt de beste på hele runnet, og etter det har jeg bare fortsatt som DPS-warrior.

 

Så, bare fordi "standarden" sier han skal være protection for å raide i BC er det bare å fortsette å prøve til du finner guilden for deg.

 

Lykke til. :thumbup:

9215041[/snapback]

 

Vi hadde med oss en Arms warr i Kara for ikke lenge siden, han toppa dps.

Lenke til kommentar
Vi hadde med oss en Arms warr i Kara for ikke lenge siden, han toppa dps.

9215209[/snapback]

 

Nettopp, er så tåpelig at folk ikke kan tenke selv å faktisk prøve om en dps-warrior funker/ikke funker istedet for å se på andre å følge "standaren".

dps-warrior er minst like bra som rogue, og har også muligheter som off-tank som er på pluss-siden. (kanskje ikke i store instancer som SSC/TK, men hvertfall i Karazhan).

 

DPS-warriors. :love:

Lenke til kommentar

Er veldig enig med de to siste svarene her:) Man kan godt være dps warrior i et raid, vet om mange som er det, og mange som topper dps listene, atm er jeg MS warrior, fordi jeg pvp'er mens jeg venter på og finne en raiding guild, og jeg passer på og forsikre guildene om at jeg vil endre speccen etter needet til guilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...