Gå til innhold

HW-fotball2, Oslo. Hurra! *LES FØRSTEPOST*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med enda en til HW fotball! En kamerat av meg. Han er desverre ikke regga her på hardware, MEN han kan fotball xD og hardware btw!

haha! skriv opp "alfredsn m/ følge" xDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det lov å ta med kompiser? Trodde dette var et arrangement kun for medlemmene her på forumet..

9270382[/snapback]

Dette er ikke et forum hvor man forteller andre "det er ikke lov å ta med venner, dette er et lukket arrangement."

Skrevet
Han som var med meg sist, hadde én post i GTA-forumet, men han hadde det dritgøy selv om han ikke kjente noen andre enn meg :p Ikke at jeg hadde truffet noen andre enn Ida og Bjørn før, men likevel :p

9270675[/snapback]

Yeah =D Jeg prøver forresten å få dratt med Stian, men han er litt motvillig.

Nah,den siste er en sånn fyll in selv plass, sånn i tilfelle hun har lyst på fler :p

9272504[/snapback]

I alle dager. :!:

Skrevet
hmm... tenker det blir alle 2 jeg :p

9272483[/snapback]

Nah,den siste er en sånn fyll in selv plass, sånn i tilfelle hun har lyst på fler :p

9272504[/snapback]

hvem da? :ermm:

Skrevet
Yeah =D Jeg prøver forresten å få dratt med Stian, men han er litt motvillig.

9273297[/snapback]

Da jeg fortalte han om hvor insanely fett det var sist, tror jeg nok at vi to sammen kunne klart å få han med oss. Skal du på konserten på lørdag, forresten? :)

Skrevet
Da jeg fortalte han om hvor insanely fett det var sist, tror jeg nok at vi to sammen kunne klart å få han med oss. Skal du på konserten på lørdag, forresten? :)

9274371[/snapback]

Bra! =D

Når, hvor? Har ingen andre store planer, så skal ikke se bort i fra at jeg tar meg turen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...