T-Bear91 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Kom over denne bloggen på gametrailers! Legendary Edition Spotted in the wild. Det er en fyr som kom over legendary edition i en wal mart butikk. det er noen flere bilder i en link på bloggen its niz and shiny Endret 5. august 2007 av BloodSpiller
LordShaft Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Her hadde jeg gjort meg til kjeltring. Det skal du være helt sikker på!
Snoft Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Tror den der blir stående framme i 1 uke, så vil den bare ta opp plass! Får holde med Limited Edition! Stilig tho =)
Northland Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Skal du kunne ha den hjelmen på hode? Eller er det pynt only?
SpecialForce Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Den er beregnet som pynt. Har ikke kilder akkurat nå. Big H! Endret 7. august 2007 av SpecialForce
Lakus Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Var rykte om at den var laget til og passe en gjennomsnitts størrelse katt. Ikke at du får den på katta. Siden den er firkantet under, but still. Gleder meg vilt til den står i hylla her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå