Gå til innhold

Den store Dell XPS 1730 tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Via telefon da? Og hva blir prisen med den nye prossessoren?

Men da vil vel Penryn prossessorene komme på nettsida til dell i løpet av de 2-3 neste dagene da? :wee:

Endret av Blacburn
Skrevet

som sikkert de fleste nå har funnet ut av er produksjonen blitt forsinket grunnet stor etterspørsel! Jeg synes det var lenge å vente til 7. mars, men nå er leveringsdatoen oppdatert til 31. Hadde håpet å få den før påske, men den gang ei :(

Får da bare smøre seg gooodt inn med tålmodighet.

Skrevet

Får ikke opp noe Penryn valg jeg :(

Avbestillte netopp min 1710 grunnen "kampanje problematikkern" hehe. lyst på 1730 nå, men må vente på en såkaldt kupongkode :p

Skrevet
Hvor får man tak i de kupongkodene? :wee:

Helst fra et sted som får dem lovelig. :)

Du finner de visstnok i reklamer på div websider og i blader. Også var det vel en side de dukker opp på også. 10% er en del på en laptop til 20 000 :)

Skrevet

Se der ja, takk skal du ha. Synd kupongen akkurat gikk ut. Hadde bestillt i dag jeg, men men. klarer å vente noen dager på en ny :p Håper bare det ikke tar mer en et par uker!!

Skrevet

Pawnee skrev:

"som sikkert de fleste nå har funnet ut av er produksjonen blitt forsinket grunnet stor etterspørsel! Jeg synes det var lenge å vente til 7. mars, men nå er leveringsdatoen oppdatert til 31. Hadde håpet å få den før påske, men den gang ei".

Det var snodig. Jeg har leveringsdato 10. mars og min 1730 ble bygget i går. I skrivende stund befinner den seg på "sorting hub" i København ifølge Schenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...