Gå til innhold

Mista minnekort på service


Anbefalte innlegg

Hadde et problem med min PocketLOOX N560, så sendte inn til Siemens for at de skulle fikse den på garantien. Når jeg fikk den tilbakesendt, så var minnekortet som sto i maskina vekk. Har spurt etter det flere ganger, men får ikke noe svar. Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du har spurt, men å sende mail til et verksted er nok det beste.

 

Ev. om du ikke hadde noe viktige ting på minnekortet ditt er det jo svin billigt med et nytt isteden for å vente mange dager / uker på at verkstedet skal sende ut et nytt.

 

Ellers kommer det ikke frem om du beskrev i papirene før du leverte den inn at du også leverte med minnekort, isåfall burde du jo stille mye sterkere.

Lenke til kommentar

Ofte så ber verkstedene om å ta vekk alle løse deler, hvis det er tilfellet har du ikke mye du skulle ha sagt.

Derimot hvis det ikke ble nevnt så burde du og dem skrive ned/registrere hva som blir sendt inn på service.

F.eks. verkstedene vi bruker på jobben gjør det slik. Sender vi med mer enn vanlig må vi huke av for hva vi sender inn.

Lenke til kommentar
Da har jeg ikke mye jeg skulle sagt, men husker ikke at jeg fikk beskjed om det. :)

 

Tror uansett jeg går for å skaffe en ny, for å unngå og stresse med det. Hva slags minnekort kan jeg bruke, eller hvor jeg kan finne det ut?

9211233[/snapback]

159 kr for 2 GB SD-kort med høy lese-/skrivehastighet som passer til din Loox.

 

SanDisk Secure Digital Ultra II SD 2GB

 

Minimal prisforskjell på 1 og 2 GB..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...