Gå til innhold

Har Elkjøp Xbox 360 rattet?


Anbefalte innlegg

Mitt Xbox 360 ratt er fucka, så jeg lurer på å kjøpe et nytt... Det er i Forza Motorsport 2 at jeg merker noe er galt med det: når jeg svinger til den ene siden, vil på en måte rattet "tilbake igjen"... Og sånt var det ikke før. Noen som vet hva som er galt?

 

Og selger Elkjøp det offisielle Microsoft Xbox 360 rattet? Og hva ligger eventuelt prisen på?

 

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i Forza Motorsport 2 at jeg merker noe er galt med det: når jeg svinger til den ene siden, vil på en måte rattet "tilbake igjen"... Og sånt var det ikke før. Noen som vet hva som er galt?

 

 

9205379[/snapback]

[/quote

 

Force Feedback heter det :hmm:

 

Mitt vil oxo dra seg tilbake igjen. helt normalt det

Lenke til kommentar

Det er i Forza Motorsport 2 at jeg merker noe er galt med det: når jeg svinger til den ene siden, vil på en måte rattet "tilbake igjen"... Og sånt var det ikke før. Noen som vet hva som er galt?

 

 

9205379[/snapback]

[/quote

 

Force Feedback heter det :hmm:

 

Mitt vil oxo dra seg tilbake igjen. helt normalt det

9206291[/snapback]

 

 

Vet det er Force Feedback.. Men det var ikke sånt i begynnelsen. Hver minste sving jeg skal ta, så vil rattet rette seg opp med en gang. Som gjør at det nesten er umulig å kjøre skikkelig... Uansett så har jeg lagt inn Forza på QXL nå, bli kvitt drittet :p

Lenke til kommentar

Vet det er Force Feedback.. Men det var ikke sånt i begynnelsen. Hver minste sving jeg skal ta, så vil rattet rette seg opp med en gang. Som gjør at det nesten er umulig å kjøre skikkelig... Uansett så har jeg lagt inn Forza på QXL nå, bli kvitt drittet :p

9207135[/snapback]

 

Hmm. Forza 2 er jo bare helt urolig bra enten du er hardcore racer eller ikke.

Lenke til kommentar
uansett Forza er vel for de mest voksne barna, de rundt 37 kanskje :)

 

9207460[/snapback]

 

Tror folk synes det er moro med ratt i alle spill jeg. Og jeg synes også det er en aldri så liten tanke pretensiøst å si at et spill er "for voksne", mens de du selv ikke spiller er "for barn"

 

Jeg tror heller jeg vil si at Forza Motorsport 2 er for dem som liker banekjøring/formel1, som liker at det er godt utvalg av biler, og som synes kjørerealismen er det aller viktigste (for den er virkelig suveren i Forza2, særlig med det nevnte force feedback rattet.)

 

Selv er jeg Forza2 fan, Men jeg kjenner mange godt voksne som styrer unna fordi de ikke synes Formel1 og/eller banekjøring er "greia", de kjører heller Rally og/eller grisekjøring i trafikk a la NFS serien.

 

Vet om mange ting som kunne vært gjort med Forza2 for (i mine øyne) å gjøre det bedre. Først og fremst litt mer terreng-pregede baner så man slipper å kjøre rundt og rundt på en bane hele tiden (synes f.eks. at middelhavsbanene i Rallisport spillene er artigere å kjøre på enn rundt-og-rundt banene i Forza2), men også tidvis endring i vær og føreforholdene som f.eks: regn, snø og mørke hadde vært med på å heve spillet noen hakk.

Lenke til kommentar
Vet om mange ting som kunne vært gjort med Forza2 for (i mine øyne) å gjøre det bedre. Først og fremst litt mer terreng-pregede baner så man slipper å kjøre rundt og rundt på en bane hele tiden (synes f.eks. at middelhavsbanene i Rallisport spillene er artigere å kjøre på enn rundt-og-rundt banene i Forza2), men også tidvis endring i vær og føreforholdene som f.eks: regn, snø og mørke hadde vært med på å heve spillet noen hakk.

9208129[/snapback]

 

Kanskje PGR4 gir oss dette. Rattet fungerte ikke i nærheten så godt i PGR3 som i Forza2, men det kan jo ha blitt forbedret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...