Gå til innhold

mATX for x2 s939


majcrofi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for det billigste ASU kortet.

Det støtter

2000 MHz (3800+) - Dual Core

2200 MHz (4200+) - Dual Core

2200 MHz (4400+) - Dual Core

2400 MHz (4600+) - Dual Core

2400 MHz (4800+) - Dual Core

 

LINK : http://www.shg.no/produkter/infobox.asp?mo...10866&lokation=

 

Men hvorfor i all verden Socket 939. Jeg bytter i disse dager ut denne sokkelen til fordel for 775. Håper du har en av x2 4200+ prosessor grunn liggende for å gjøre dette :p

Lenke til kommentar

Ikke finn på å kjøpe det ASUS A8V-VM kortet .

Jeg hadde bare problemer med det når jeg gjorde samme som deg (oppdaterte HTPC fra socket-A til socket 939 + Vista Home Premium med deler liggendes).

A8V-VM kortet støtter for det første ikke Vista , man får ACPI/PCI bus enumereringsfeil fra BIOS hvilket gjør at ingen tilleggskort kan benyttes .

I mitt tilfelle happenauge tuner kort og et creative X-FI .(da faller mye av vitsen bort)

En annen feil på ASUS A8V-VM er at det ikke gjenkjenner enkelte GFX kort .

Det jeg testet postet det ikke med NVIDIA 85xx/86XX pci-e kort (kun sort skjerm) .

ASUS tech support var veldig uvillige til å hjelpe - og avviste alle feilmeldinger med at det var EOL.

 

Jeg byttet ut det til :

ASRock 939NF6G-VSTA S939 AMD Hovedkort

GF6100, mATX, DDR, LYD, LAN, VGA, USB2.0

istedet og nå rocker HTPC'n.

 

ASRock 939NF6G-VSTA S939 kortet får du kjøpt hos digitalimpuls.no til 5-600 kroner.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Ikke finn på å kjøpe det ASUS A8V-VM kortet .

Jeg hadde bare problemer med det når jeg gjorde samme som deg (oppdaterte HTPC fra socket-A til socket 939 + Vista Home Premium med deler liggendes).

A8V-VM kortet støtter for det første ikke Vista , man får ACPI/PCI bus enumereringsfeil fra BIOS hvilket gjør at ingen tilleggskort kan benyttes .

I mitt tilfelle happenauge tuner kort og et creative X-FI .(da faller mye av vitsen bort)

En annen feil på ASUS A8V-VM er at det ikke gjenkjenner enkelte GFX kort .

Det jeg testet postet det ikke med NVIDIA 85xx/86XX pci-e kort (kun sort skjerm) .

ASUS tech support var veldig uvillige til å hjelpe - og avviste alle feilmeldinger med at det var EOL.

 

Jeg byttet ut det til :

ASRock 939NF6G-VSTA S939 AMD Hovedkort 

GF6100, mATX, DDR, LYD, LAN, VGA, USB2.0

istedet og nå rocker HTPC'n.

 

ASRock 939NF6G-VSTA S939 kortet får du kjøpt hos digitalimpuls.no til 5-600 kroner.

9204774[/snapback]

 

Hmm, jeg får vente noen dager og se hvordan det står til på lageret der da, siden det står Ubekreftet 07.08.2007.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...