Gå til innhold

Hero class: Death Knight

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel nå er det kroken på døra i mitt tilfelle.

en stealth reset kan jeg leve med , men 2 på 2 år blir litt for mye. ( forutsett av att utvidelses pakken kommer innen ett år da)

Hade bra azeroth og outlands!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Horde skal ikke ha undead holy priests, det er helt latterlig.

Like latterlig som human/gnome warlocks.

9209681[/snapback]

Alliance kunne ha beholdt sine paladins og kun horde kunne fått death knight, til gjengjeld kunne kanskje alliance sine paladins trene seg opp til holy knights eller noe lignende..

Human death knight blir som en undead paladin, det er egentlig helt på jordet hvis en tenker etter. Men det er WoW som styrer hele historien i Warcraft-universet nå, bare de tror det vil hjelpe med inntekter endrer de på hva som helst.

Angående undead holy priest så er jeg helt enig. Enda verre er det når de dør og blir til en engel..

undeadholy.jpg

Skrevet (endret)

Denne expansionpacken virket jo fengende, i forhold til The Burning Crusade.

btw: noen som vet noe om når det har blitt sagt hvilket år det skal lanseres ?

Endret av Kampfmeister
Skrevet

Må jo si jeg gleder meg til den nye expansionpacken.

Men jeg trur ettersom de sier at det er en Hero class.

At vi andre vi bare bli glemt av Blizzard og fokusert mest på Death Knights. Syns BLizzard skal tenke på veien til lvl 60, isteden for å tenke bare på high levels.

Skrevet (endret)

Har tenkt litt på death knight, og det er noen ting som ikke maker sense for meg.

Sånn eg ser det no er eg ikke sikker på om DK er en ny class eller en oppgradering av en class. Etter blizz sine svar virker det som DK vil være akkurat like krafting som alle andre classer, ergo bare en forandring. Men korfor kalles det hero class da?

Atm ser exepension ut til å gi oss to store ting, Northrend og DK. Dette tvinger jo alle til å bli en DK. Og hvis DK er en ny class og ikke en oppgradering, vil vi ikke ende opp med 90% DK population på servere, og da en sykt mangel på healers? Alle vil jo bli DK, en imba melee med plate og konstant 2h, til og med noen fete shadow/blood spells. Kem kan si nei til det? Alle vil prøve å bli DK med en gang de kommer til 80. Men må vi seriøst lvle opp fra 60 på nytt etter det? Det høres jævlig ut.

Blizz sier de skal adde flere hero classes. Men vil dette bli etter expansion eller før? Hvis det er etter vil jo allerede alle være DK. Vil man da kunne skifte class? Man kan endre mye valg i wow, mye mer enn i andre spill. Men man kan ikke skifte class, så kan man skifte til en annen hero class eller tilbake til din gamle?

Har spekulert i de andre hero classene som blir addet, og siden DK er en tanke/dps class er det tydelig at blizz vil at hero classene skal være hybrider. Så de andre classene må bli noe sånt som en healer/tank eller healer/dps class.

Men siden DK har plate og 2h, vil dette gjøre de til en som eier alt melee, da tvinger de andre hero classes til å ha plate og. Men da ser det ut som at blizz må forandre loot systemet. Det må droppe mer plate i instancer, og mindre cloth/leahter/mail.

Så de store spørsmålene er: Vil det komme flere hero classer for expansion? Og vil hero class være en oppgradering eller en ny selvstendig class?

Endret av Zelda_
Skrevet
Tipper Necromancer og Blademaster er i anmarsj.

9212764[/snapback]

Necromancer?

Nå kommer faktisk Death Knight, det nærmeste man kommer en necromancer.

Tror neppe det ønsket blir oppfylt.

Skrevet

Orker ikke lese gjennom alle sidene her sà jeg spör om jeg har forstàtt Death Knight riktig:

DK er en Hero Class som du oppnàr ved à lage en ny character i lvl. 1 som du powerlevler til 80. Denne charen kan vaere alle class pà begge factions. Denne nye 80-charen mà du bruke til en Questline. Nàr disse questene er fullfört lager dy en ny char som da er classen DK. Denna charen starter pà lvl. 70. DK er ekstremt god til tanking og vil sannsynligvis utklasse warriors.

Har jeg forstàtt det riktig?

Skrevet
KØNT

9210263[/snapback]

Hvorfor skal ikke undeads kunne være holy?

9214543[/snapback]

Det går vel imot allt som er grunnleggende med fantasy generelt?

Undead vs Holy

Skrevet
Orker ikke lese gjennom alle sidene her sà jeg spör om jeg har forstàtt Death Knight riktig:

DK er en Hero Class som du oppnàr ved à lage en ny character i lvl. 1 som du powerlevler til 80. Denne charen kan vaere alle class pà begge factions. Denne nye 80-charen mà du bruke til en Questline. Nàr disse questene er fullfört lager dy en ny char som da er classen DK. Denna charen starter pà lvl. 70.  DK er ekstremt god til tanking og vil sannsynligvis utklasse warriors.

9214380[/snapback]

Ganske feil. Dk er en class alle får tilgang på i lvl 80. Når du accepter quest chainen blir du satt tilbake til ca lvl 60 og må lvl som DK til lvl 80 igjen! Dk vil ikke være bedre en andre classer, bare annerledes.

Skrevet

DK er en Hero Class som du oppnàr ved à lage en ny character i lvl. 1 som du powerlevler til 80. Denne charen kan vaere alle class pà begge factions. Denne nye 80-charen mà du bruke til en Questline. Nàr disse questene er fullfört lager dy en ny char som da er classen DK. Denna charen starter pà lvl. 70.  DK er ekstremt god til tanking og vil sannsynligvis utklasse warriors.

9214380[/snapback]

Ganske feil. Dk er en class alle får tilgang på i lvl 80. Når du accepter quest chainen blir du satt tilbake til ca lvl 60 og må lvl som DK til lvl 80 igjen! Dk vil ikke være bedre en andre classer, bare annerledes.

9214694[/snapback]

Folk er ikke helt sikre på om man blir om til DK og blir satt tilbake noen levler. Eller om man kan starte en ny karakter. Ved det første er det ikke mange som vil ofre karakteren sin. Med det andre. Vel, plutselig får man jævlig mange DK i relativt høy level.

Skrevet

Såvidt jeg fikk med meg var det en quest chain på 80 som unlocka muligheten til å lage DK-classen som ble en ny char som starter på 70.

Hvis du "mister" charen din og får DK istedet, blir det jo bare DK løpende rundt som en annen påpekte, og det kan vel ikke stemme? :hmm:

Skrevet (endret)
KØNT

9210263[/snapback]

Hvorfor skal ikke undeads kunne være holy?

9214543[/snapback]

Det går vel imot allt som er grunnleggende med fantasy generelt?

Undead vs Holy

9214600[/snapback]

Nei. Det gjør faktisk ikke det. Det går imot klisjeen om at undeads alltid er dumme og braindead,- Det er 'the scourge'. I D&D, kan selv Drows (Dark elfs) være healere. Jeg ser ikke hvorden en holy undead priest går imot det.

Ikke glemm at de fleste prester (Priest, omg, bjelle?) hadde noen svin på skogen, de ble ikke drept av gud fordet.

Med drept i denne sammenhengen mener jeg; Embede tatt vekk. Embete som prest i WoW innebærer tydeligvis evnen til å kunne kaste hellbredende spells, noe som selvsagt blir kalt for "Holy".

Om du har gjort starting zoone questet til en ud priest, så sier de selv at man ikke skal fornekte lyset, men finne krefter der, selv om det har sviket de.

Endret av J@cob

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...