tmg Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Er jo ikke snakk om et hvilket som helst sverd da. Var jo et veldig kraftig magisk sverd som hadde ond magi i seg eller noe sånt. Og Arthas fant det i northrend så antar at det var Lich king som hadde planta det. Men lenge siden jeg spilte wc3 campaign og har ikke lest noe lore utenom det så ikke ta alt for god fisk
alfabanan Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hehe.. sant det.. men, tileggspakka kommer nok ikke før om 12-15 mnd (tok fakisk 15mnf fra BC ble avslørt til det kom ut) så Blizzard har laaaaang tid til å finne ut en fin måte å dette på..
Rampage Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ser ut som det meste av whininga på Death Knighten går på basisen at: Alliance = gode Horde = onde Det er vel egentlig downright feil. Som tysklandeksemplet. Ingen er "gode" og "onde". Med unntak av de kreftene alle playere slåss mot. Bare to ulike sider med ulike meninger og verdier og slåss for å fremme sine verdier. Det eneste jeg kan være enig i, er at ingen andre raser enn humans og muligens undead burde få spille deathknight. Da jeg ville ledd meg ihjel av en gnome/orc/troll/tauren/nightelf/dwarven death knight. =)
Kombat-Kaare Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Altså, i wc3 var ikke undeads en del av horden heller da.Derfor vil det si at du ikke mener at noen av sidene skal ha Death Knigths, kaare. Jeg vet faktisk ikke hvordan det var i wc2 for det har jeg aldri spilt, men jeg tviler på at det har vært noe undeads da som teama med horden. Det er forskjell på scourge undeads og forsaken også. 9209135[/snapback] Se der ja, du har ikke spilt spillet engang, likevel har du guts nok til å uttale at "jeg tviler på at det har vært undeads som teama med horden". Herlig. Gå og spill spillet veslegutt.
Kombat-Kaare Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ser ut som du tror Horde er de onde og alliance de gode, selv det nærmeste du kommer ondskap hos noen av rasene må være alvene. Forsaken er som kjent undead som har fått tilbake sin egen vilje, og dermed er de ikke lenger Scourge som styres av Lich King. Hvorfor skulle disse få være Deathknights? Står det noe sted at kriteriet for deathknights er å være død? 9208523[/snapback] Hmm, la meg gjette vilt. Kan det ha noe med å gjøre at Death Knightenes verste mareritt er spellen EXORCISM, fordi de er DØDE? Death Knight, anyone?
Rampage Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ser ut som du tror Horde er de onde og alliance de gode, selv det nærmeste du kommer ondskap hos noen av rasene må være alvene. Forsaken er som kjent undead som har fått tilbake sin egen vilje, og dermed er de ikke lenger Scourge som styres av Lich King. Hvorfor skulle disse få være Deathknights? Står det noe sted at kriteriet for deathknights er å være død? 9208523[/snapback] Hmm, la meg gjette vilt. Kan det ha noe med å gjøre at Death Knightenes verste mareritt er spellen EXORCISM, fordi de er DØDE? Death Knight, anyone? 9209568[/snapback] Og da kommer vi tilbake til det at hverken horden eller alliansen er "gode" eller "onde". Så hvorfor skulle ikke de allierte få lov til å ha deathknights?
Superslask Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ser ut som du tror Horde er de onde og alliance de gode, selv det nærmeste du kommer ondskap hos noen av rasene må være alvene. Forsaken er som kjent undead som har fått tilbake sin egen vilje, og dermed er de ikke lenger Scourge som styres av Lich King. Hvorfor skulle disse få være Deathknights? Står det noe sted at kriteriet for deathknights er å være død? 9208523[/snapback] Hmm, la meg gjette vilt. Kan det ha noe med å gjøre at Death Knightenes verste mareritt er spellen EXORCISM, fordi de er DØDE? Death Knight, anyone? 9209568[/snapback] Så du konkluderer med at Deathknight betyr en død ridder? Syns det minner mer om en ridder som sprer død, slik en paladin sprer og tilber lyset. Deathknight, ikke deadknight. Og gidder du spare oss for drittslenginga? Det minsker kvaliteten av denne tråden betraktelig.
Kombat-Kaare Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ser ut som du tror Horde er de onde og alliance de gode, selv det nærmeste du kommer ondskap hos noen av rasene må være alvene. Forsaken er som kjent undead som har fått tilbake sin egen vilje, og dermed er de ikke lenger Scourge som styres av Lich King. Hvorfor skulle disse få være Deathknights? Står det noe sted at kriteriet for deathknights er å være død? 9208523[/snapback] Hmm, la meg gjette vilt. Kan det ha noe med å gjøre at Death Knightenes verste mareritt er spellen EXORCISM, fordi de er DØDE? Death Knight, anyone? 9209568[/snapback] Og da kommer vi tilbake til det at hverken horden eller alliansen er "gode" eller "onde". Så hvorfor skulle ikke de allierte få lov til å ha deathknights? 9209579[/snapback] Fordi menneskene bekjenner seg til "the light", og ergo skal være gode. Menneskene er som kjent ikke døde heller, da er de nemlig undead, og befinner seg blant horden eller Kel'Thuzad. Mennesker er "the good guys", og du har til gode å overbevise meg om noe annet. Ser du for deg en Death Knight (dødsridder, hallo?) vekke skjeletter til live inni katedralen i Stormwind, mens han ler rått og kaster "Death and Decay"? Alliance kan få hva de vil istedenfor, men Death Knighter SKAL DE IKKE HA. Trist å se hva spillet har blitt til nå. Death Knights på alliance, halleuja..
Rampage Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Og da kommer vi tilbake til det at hverken horden eller alliansen er "gode" eller "onde". Så hvorfor skulle ikke de allierte få lov til å ha deathknights? 9209579[/snapback] Fordi menneskene bekjenner seg til "the light", og ergo skal være gode. Menneskene er som kjent ikke døde heller, da er de nemlig undead, og befinner seg blant horden eller Kel'Thuzad. Mennesker er "the good guys", og du har til gode å overbevise meg om noe annet. Ser du for deg en Death Knight (dødsridder, hallo?) vekke skjeletter til live inni katedralen i Stormwind, mens han ler rått og kaster "Death and Decay"? Alliance kan få hva de vil istedenfor, men Death Knighter SKAL DE IKKE HA. Trist å se hva spillet har blitt til nå. Death Knights på alliance, halleuja.. 9209612[/snapback] Mennesker er "the good guys". Snakker vi om de samme menneskene som ødelegger natur. Dreper og plyndrer, utforsker og utrydder andre raser for å få plass, penger makt og for å få det bedre for seg selv. ER DET de good guysa du snakker om? Men allikavel så klager man ikke på at alliansen har en warlock. Som basicly er en deathknight uten armor og sverd? Og hordene har prester? WTF? De er jo onde! Er du bare pødden fordi dataspillet ikke blir laget av de som eier det og har laget loren og allt mulig ikke gjør slik som du vil ha det? Bwoohoo, sadface.
alfabanan Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Hmm... hvorfor forsaken deathknigths egentlig? Er ikke DK egentlig Orcs i WC2? Endret 4. august 2007 av alfabanan
Kombat-Kaare Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Men allikavel så klager man ikke på at alliansen har en warlock. Som basicly er en deathknight uten armor og sverd? Og hordene har prester? WTF? De er jo onde! 9209652[/snapback] Joda, det har irritert meg siden dag 1. Horde skal ikke ha undead holy priests, det er helt latterlig. Like latterlig som human/gnome warlocks. ##Er du bare pødden fordi dataspillet ikke blir laget av de som eier det og har laget loren og allt mulig ikke gjør slik som du vil ha det? Bwoohoo, sadface.## Nerdepusling.
Rampage Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Men allikavel så klager man ikke på at alliansen har en warlock. Som basicly er en deathknight uten armor og sverd? Og hordene har prester? WTF? De er jo onde! 9209652[/snapback] Joda, det har irritert meg siden dag 1. Horde skal ikke ha undead holy priests, det er helt latterlig. Like latterlig som human/gnome warlocks. ##Er du bare pødden fordi dataspillet ikke blir laget av de som eier det og har laget loren og allt mulig ikke gjør slik som du vil ha det? Bwoohoo, sadface.## Nerdepusling. 9209681[/snapback] Wow, makan til E-muskler har jeg ikke sett på lenge. *sigle* Skikkelig stor sterk kombatkar du? På tide å innse at sutringa di ikke kommer til å gjøre noe med valgene til de som faktisk bestemmer og velger hvilken retning sitt eget produkt skal ta. Og hvis du bare skal sutre. Tegn deg en venn og sutr til han.
Shruggie Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Kan dere to bare få dere et rom og få det overstått?
Rampage Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Kan dere to bare få dere et rom og få det overstått? 9209776[/snapback] Hadde du noe produktivt å komme med, eller ville du bare spamme? Eller er det tanken på to menn som får deg til å farte rundt på internett? Såvidt jeg vet. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte Warcraft 3. Så samarbeidet horden og alliansen for å slå tilbake den ekte ondskapen. Når hele poenget med diskusjonen går på hvilken faksjon som er ond eller god. Da ingen av faksjonene er hverken onde eller gode. Da er det like greit at når en ny klasse blir introdusert. Gis den til begge sider for balanse. Ser ikke helt "OMG TEH L0RE IZ GETTING RAEPED. STUP STUPID BLIZZAR!D!?"
Crispin Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Så de tar en "forsaken" på Death-Knights også, overraskende...og skuffende, det er jo bare så kjedelig, men er vel ikke andre måter å forklare det på. Og alle raser bør få være Death-Knight slik det blir enda mer latterlig. Og en annen viktig grunn er at DEATH-KNIGHTS ER KULT! Tipper alle er uenig med meg, men jeg synes ikke det er en grunn nok, det er tross alt et rpg og ikke - og ikke en runde med quake arena. Endret 5. august 2007 av Crispin
Moonshield Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Folk har profetisert ting som "ødelegger spillet" siden 2003 (ja, før spillet kom ut), men det er nå 9 millioner aktive kontoer, så hva får deg til å tro at akkurat DK kommer til å ødelegge spillet, hvis ingenting annet har klart det? 9204605[/snapback] Ikke aktive, men 9 millioner til sammens, inkl. stengte kontoer.
Crispin Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Tror nok bare Death-Knights kommer til - om mulig å tiltrekke enda flere spiller. Og erfaring tilsier vel at de fleste kommer til å forsette å spille selv om de ikke er fornøyde. Forhåpentligvis er jeg ikke en av de.
Shruggie Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Folk har profetisert ting som "ødelegger spillet" siden 2003 (ja, før spillet kom ut), men det er nå 9 millioner aktive kontoer, så hva får deg til å tro at akkurat DK kommer til å ødelegge spillet, hvis ingenting annet har klart det? 9204605[/snapback] Ikke aktive, men 9 millioner til sammens, inkl. stengte kontoer. 9210149[/snapback] Nei, det er avkreftet flere ganger. De teller utelukkende aktive kontoer.
zbegra Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Q: How will the death knights fit into the Alliance, when they were primarily horde.A: Still deliberating. Warcraft II death knights were on the Horde side. In Warcraft III, it was a number of paladins who succumbed to despair and fear. Arthas never died. Are death knights really dead and do their powers reflect Warcraft III? How can they be let into the factions? They are similar to warlocks, so they are a necessary evil. Creatures who can fight fire with fire. Not set in stone, but imagine they have gone through death knight academy and in the graduation ceremony, you've got all your powers and taking all your tests, and you decide you're just not with these guys. A Robin Hood element. Much like the Forsaken. The death knights will have to make their own choice as to who they will serve and how they will use their powers. Not finalized, but this is what is discussing. Dette svaret kommer fra Warcraft-lorens Far. Chris Metzen. Det er han som bestemmer lore, virker ikke som de har alt klart ennå, men de kommer nok med mer etterhvert. Source: http://www.wowinsider.com/2007/08/04/blizz...panel-liveblog/ Dwarf Death Knight: Edit: det viser seg at alle rasene kan bli death knights.. til og med Gnomes og Tauren.. Quote Blizzard: "Gnome Death Knights For the win" Endret 5. august 2007 av zbegra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå