kim1988 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 (endret) hei.. har ett problem med windows vista ultimate.. når jeg klikker på min datamaskin å innpå en partisjon kommer følgende beskjed: windows-vertsprosess(rundll32) har sluttet å virke .. å så kommer det opp to spørsmål: se på internett etter en løsning å lukk programmet.. Og når jeg trykker på en av tingene kommer det opp en annen feilmelding: windows explorer har sluttet å virke.. Så restarter explorer`n seg.. Noen som vet hva jeg skal gjøre?? Det er foresten på en bærbar pc problemet oppstår om det har noe å si da!! Endret 2. august 2007 av oterball
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 vurdere sterkt ja.. forbanna dritt os vista. men skulle ha funnet ut hva det er feil da først.. hmmm
Crossfire Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 hah noe så usaklig da Skruff. Jeg vet ikke hva som er feil oterball, men jeg har nå vista ultimate og det har aldri kræsja, så ville nå ikke bytta til xp helt uten videre.
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Har scanna datan med visrus scanner mange gang da.. ikke funnet et eneste virus.. kansje det er en fil da som er skadet.. driver å laster ned mye ting, kan vere der det ligger problemet, men jeg kommer meg ikke innpå slette noe som helst for da kommer den beskjeden opp hver gang...
John Kr Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 I slike tilfeller som dette så kan det være enklest og lures å bare formatere for å se om problemet løser seg. Husk at det kan være Hardware som er årsaken.
Crossfire Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 kanskje du kan prøve chkdsk eller noe? pluss defragmentering.
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 skulle gjerne formatert men har ikke vista på cd.. betalte 1500kr extra for pcn men da fikk jeg ikke med cden ...kansje det går ant å gjennoprette fra tidligere versoner sånn som i xp?? da kan du skru pcn tilbake i tid fra ett punkt da pcn funka å da vart alt ok med pcn........
The Jackal Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 (endret) skulle gjerne formatert men har ikke vista på cd.. betalte 1500kr extra for pcn men da fikk jeg ikke med cden ...kansje det går ant å gjennoprette fra tidligere versoner sånn som i xp?? da kan du skru pcn tilbake i tid fra ett punkt da pcn funka å da vart alt ok med pcn........ 9193695[/snapback] Uhm...mener du å si at du betalte 1500 kroner ekstra for å ikke få med CD/DVD av OS? Det må vel i så fall være et av tidenes dårligste deal Uansett...hvis det er en skjult partisjon eller lignende på HDen, så er vel det mulig at du har en slik sak som gjør at du gjenopprette OSet. Hvis PCen fungerte før, og plutselig krasjet, så skulle man jo forsåvidt tro at det er noe galt som du har gjort eller noe feil på hw. Ville vel kontaktet produsent og fått tak i CD/DVD slik at du kan gjøre en clean install. Endret 2. august 2007 av The Jackal
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 har akkurat slettet.. prøver å fjerne mest mulig så jeg kan uteluket de programmene jeg tror er feilen..
persistent Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Jeg spurte fordi Nero kan crashe rundll32 på Vista.
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 ok.. men da skal jeg ta scandisk å restarte pcn etterpå da for å de om det var nero som gjorde det.. det har alltid vert problem med nero siden jeg instalerte det.. så det kan vere løsningen da.. Takker for svar
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 foresten var det 150 kr jeg betalte for vista ikke 1500 kr som jeg skrev da, det var feil...
Ludolf71 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Det kan være noen programmer du har installert. Jeg installerte zipgenius, et zip program. Da tryna explorer gang på gang, bare jeg satte pekern på ei fil. Sjekk programmer som berører filbehandling og shell, avinstaller de du mistenker, installer dem en etter en og sjekk mellom hvert program om problemet oppstår igjen. Elimineringsmetoden kan være ok her. Man bytter ikke til XP for småtterier heller...
_dundun_ Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Kan du ikke bare låne en Vista-dvd av noen? Samme hvilken versjon de har, alt ligger på dvden uansett. Evt. kan du laste ned fra ett eller annet sted, ikke noe galt i dette så lenge du har lisensnummeret ditt.
kim1988 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 i hælvette faen.. det vart no.. det var den jævla nero driten som gjorde det.. no er alt fikset.. men takk for alle svar dere
Syar-2003 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Nero og Vista = Nero7 v. 7.8.5.0 . Alle versjoner føre denne har ymse problemer. Og en annen ting er at man bør velge custom install og fjerne alle haker overalt for å unngå at Nero tar over fil assosiasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå