Gå til innhold

Amobil.no: Hva er i pakka?


Anbefalte innlegg

Hei, bare et lite forslag.

 

Hva med et fast "Hva er i pakka" avsnitt i testene? Det trenger muligens ikke være mer enn et bilde med alt utstyret som følger med når man kjøper seg en telefon.

 

Jeg veit dette er med i noen tester, men ikke alle. Det hadde vært veldig greit hvis dette ble et fast innslag. Det kan vel godt hende at tilbehøret som følger med får en kjøper til å velge en telefon overfor en annen.

 

 

Ellers som jeg har sagt før her på forumet, så syns jeg testene er veldig bra! Og jeg leser stort sett de fleste av dem, også tilbake i tid (huff, jeg er en nerd :blush: ).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere har vi tatt med et bilde av alt innholdet i esken spredt ut over en hvit bakgrunn, og vi har ramset opp innholdet. Men ettersom testene har blitt mer konsise har vi sett på dette som litt overflødig.

 

Hvis et produkt kommer med "noe ekstra", som for eksempel Samsung i600 som kom med et ekstra batteri, så vil vi selvsagt få dette med i testen.

 

Et høyrestilt bilde av innholdet tar likevel ikke store plassen i testene, og vi kan ta opp en diskusjon i redaksjonen på om det bør føres opp igjen som fast prosedyre eller om det er overflødig :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heisann

 

Vi skal prøve å få med unboxing-bilder i alle tester fra nå av.

9217184[/snapback]

Hmm, sett kjapt gjennom de siste testene, og finner ikke ordentlig unboxing-bilder i noen av testene etter du skrev det innlegget. Noen få har dog et bilde av det medfølgende utstyret.

9493239[/snapback]

 

Forstår det som at unboxing betyr en serie bilder fra pakken er uåpnet til utstyret ligger fordelt utover? (skyt hvis jeg tar feil)

 

Vi har til nå bare tatt bilder av utstyret, som du sier. Dette fordi esken og annet ikke kan brukes til noe praktisk utover oppbevaring.

 

Kan uansett forstå at det kan være spennende å se hvordan telefonene leveres, i det minste i de tilfellene det er blitt gjort flid med innpakningen (8800-modellene, iPhone, enkelte Samsung-modeller, Neonode N2 osv).

 

Skal prøve å få dette på plass når vi får inn telefoner som leveres i noe annet enn en kjip eske. I alle andre tilfeller holder vi oss nok til bundle-bilder. :)

Lenke til kommentar

Du har riktig forståelse av unboxing-bilder-begrepet, ja :)

 

Skal prøve å få dette på plass når vi får inn telefoner som leveres i noe annet enn en kjip eske. I alle andre tilfeller holder vi oss nok til bundle-bilder.
Vi skal prøve å få med unboxing-bilder i alle tester fra nå av.

Virker ikke helt som du og ansvarlig redaktør er enige i dette tilfellet.

 

Er altså ikke et eneste ordentlig eksempel på unboxing-bilder etter innlegget til siro ble skrevet.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...