Gjest Slettet+212343 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 NMindexstoreSvr.exe er helt ukjent for meg, men i den siste tiden har den plaga meg en del. Tilsynelatende helt plutselig begynner den å kjøre, og bruker så og si alt av ledige ressurser på maskinen min. naturlig nok går dette utover ytelsen på det andre jeg måtte holde på med for øyeblikket, men så langt har jeg bare åpnet task manager og manuelt avsluttet prosessen. Jeg har ikke merket at dette har gjort noe med tanke på kjørende prøgrammer, så nå spør jeg dere: Hva gjør NMindexstoreSvr.exe, og er det noen måte/vits å få fjernet den en gang for alle? har søkt litt rundt om på nett, men funnet bare fremmedspråklige sider, og russisk og spansk eller hva det måtte være, er jeg ikke så dreven i På forhånd takk
Gjest Slettet+212343 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 jawohl, men er den helt nødvendig? blir så frustrert når den begynner å kjøre og spiser opp ressursene. hva vil eventuelt følgene bli ved å få fjernet den? takk for raskt svar:)
Lukilock Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Vil nesten helt sikkert ikke skje noe vis du avslutter den prossesen..
Gjest Slettet+212343 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 som nevnt så bruker jeg å avslutte den manuelt nå der den begynner å kjøre, og da skjer det ingenting. men jeg mener å få hindret den i å starte opp i tide og utide? altså få fjernet den permanent
Lukilock Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Kjør--> Mconfig. Oppstart eller servises og let der etter den .exe fila..
Gjest Slettet+212343 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Kjør--> Mconfig. Oppstart eller servises og let der etter den .exe fila.. 9188970[/snapback] har allerede gjort det, men finner den ikke
Lukilock Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 hmm, da er det verre Finns det noen innstillinger i NERO?
toth Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 http://www.win-xp.no/index.php?name=Forums...ewtopic&t=24616
toth Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Disabling: Start-meny>nero>verktøy>nero scout>aktiver nero scout(hake i venstre hjørne, ta bort denne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå