Glipp Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hei. fikk meg oblivion på PC i går. begynnte og spille litt i dag.. kom meg ut av startplassen, men når jeg endelig kom ut, ble jeg møtt av: Lilla texturer på bakken. ultra lav texture detal på ting langt unna (har max på alt) men det som mest irriterer meg er de lilla'e texturene. er det noen måter og få fikset dette på? -Takk
AnaXyd Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Artifacts, eller engine bugs.. Har du de nyeste driverne til skjermkortet?
Vrengtpolvott Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hm... er vel det at du ikke har teksturer som gjør feilen. Prøv å patche spillet, den nyeste patchen har høyere oppløsning på mange av teksturene, kan hende at det funker.
MiSP Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Det stemmer det som Vrengtpolvott sier - lilla "teksturer" er intet annet enn mangel på teksturer. Har du installert noen form for teksturmodifikasjoner?
Glipp Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 fikset det ved og installere oblivion i "default" directory
Demonfudge Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Hadde samme problemet, da ble kartet lagt på bakken overalt. Praktisk om man er ute og går en tur, men kjedelig i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå