Gå til innhold

Hvor kan man få tak i hele MGS serien?


Bastian90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt og spille mgs1 igjen. Ble jo helt hekta når jeg satte meg ned så det ble en stund :blush:

Er så mange kule features i det spillet som virkelig spicer det opp itillegg til den evig rå historien og karakterene :)

 

Må selv få sett om jeg får tak i mgs3 (bare lånt det). Har selv prøvd og finne mgs1 og slik men no found... Noen tips?

Endret av Skinnhesten
Lenke til kommentar

Om en er så heldig at man eier en gamecube (eller en wii + en gamecube håndkontroll) så kan en kjøpe seg metal gear solid: Twin snakes, som er en oppusset versjon av gode gamle metal gear solid. Slik får en med seg historien uten å måtte forholde seg til den noe aldrende grafikken.

Lenke til kommentar

Er det noen sjanse for at disse spillene dukker opp for salg på PSN?

 

Jeg har heller ikke spilt disse spillene før :blush: Men har lyst til å spille disse før MGS4 kommer... Dessverre har jeg hverken PS1 eller PS2 tilgjengelig lenger så jeg er litt lost på det punktet..

 

Ville trodd at dette var spill som kunne solgt bra på PSN!?

Lenke til kommentar

MGS1 på Pc'en var en skikkelig dårlig rippoff i fra ps1 versjonen. Kontrollene var omtrent det siste de tenkte på når de porta spillet til pc. bare strødde tastene rundt om på tastaturet.

 

Men men.. Oppløsningen på ps1 spillene var ikke så bra, sammenliknet med hva ps2 grafikkmotoren klarer å presse ut.. Så de kompanserte med mere blur effekt for å skjule de mest grumsete teksturene... Kanskje ikke grafikken var topp, men story'n musikken og atmosfæren gjorde at du ikke klarte å legge deg spillet inntill du var ferdig med det...

 

Men egentlig begynte Metal Gear serien på gode gamle 8 bit's da... :!:

Hvis du skal ha HELE MGS serien... da.. Men men...

Endret av NaitX
Lenke til kommentar

Oppløsningen er noe man bare merker i begynnelsen. Etterhvert ble jeg faktisk litt mer imponert over at det ikke er så gale til og være så lenge siden.

 

Men anbefaler ALLE som ikke har spilt mgs1, 2 og 3 å runde alle spilla før man spiller mgs4. Mgs4 ser virkelig flott og fett ut men det vil ikke være så kult når man ikke kjenner historien!

 

Mgs serien starta jo for lenge siden ja. Du kan lese om de 2 forrige mgs spilla på mgs1 (altså de som kom før mgs1)

Hørt at det ikke har så veldig mye og si med de som er før mgs1

Lenke til kommentar

Nå det gjelder MGS serien

 

Metal Gear Solid er sansynligvis en tittel vi vil kunne se på PSN Store utover

 

Gamezone.no har Metal Gear Solid - Snake Eater eller substence for 499,-

 

Ellers er det nok EBgames som har de billigste Metal Gear Solid 2 - Sons of Liberty

 

Det finnes Substence versjon av både Sons of liberty og Snake Eater.

Substence inneholder orginal spillet pluss ekstra effekter og en hel hau VR-Training missions ( Digitale Missions som kan utføres)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...