Gå til innhold

Leetching i BG og andre saker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står vel i Midten og dreper andre akkurat så mye det passer meg? Det og si at jeg ikke kan det fordi pointet med AV er og drepe NPCer og jeg må dra til WSG/AB er vel det samme som at jeg kan si at AV er en Battleground med utgangspunkt i PvP og dere som vil drepe NPCene fortest mulig kan dra og raide en PvE instance?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Edit: Fant noen godbiter på hvor desperate folk kan være, og som viser at dette "spillet" er mer enn ett "spill for å ha det morro" for enkelte ^^

lol 2

9186300[/snapback]

hehe.. Hva er det blizzard sier?.."It's not a game.. It's a world".. dessverre blir det vel slik for en del som spiller...

Skrevet
Jeg står vel i Midten og dreper andre akkurat så mye det passer meg? Det og si at jeg ikke kan det fordi pointet med AV er og drepe NPCer og jeg må dra til WSG/AB er vel det samme som at jeg kan si at AV er en Battleground med utgangspunkt i PvP og dere som vil drepe NPCene fortest mulig kan dra og raide en PvE instance?

9186434[/snapback]

Om du bringer den gamle typen AV tilbake, der pvp var en del skal jeg ikke klage. Heck, bring hele det gamle honor systemet tilbake der man virkelig måtte gjøre pvp for å få seg noe fint. jeg er pvp, ikke pve atm..

Det er synd enkelte liker å ødelegge for andre : / For AV er ikke fullt ut kun pvp lenger, det går mer på npc. Horde/alli er der for å fucke det til for resten... I stede for å stå i mitten, kan du ikke stå med basen og gjøre nytte for deg? Beskytte basen vår.. det er mer logisk, da gjør du i hvertfall litt samtidig

Skrevet

9186434[/snapback]

Om du bringer den gamle typen AV tilbake, der pvp var en del skal jeg ikke klage. Heck, bring hele det gamle honor systemet tilbake der man virkelig måtte gjøre pvp for å få seg noe fint. jeg er pvp, ikke pve atm..

Det er synd enkelte liker å ødelegge for andre : / For AV er ikke fullt ut kun pvp lenger, det går mer på npc. Horde/alli er der for å fucke det til for resten... I stede for å stå i mitten, kan du ikke stå med basen og gjøre nytte for deg? Beskytte basen vår.. det er mer logisk, da gjør du i hvertfall litt samtidig

9186497[/snapback]

Alene mot Alliance raidet er det lite jeg kan gjøre desverre. Skjønner ikke helt hva dere skal i AV heller tbh. Dere sier dere skal ha honor men for honor får dere PvP gear og det ser det ikke ut som dere trenger.
Skrevet (endret)
Det er synd enkelte liker å ødelegge for andre : /

Hvorfor må det at han foretrekker å spille slik være det samme som at han "liker å ødelegge for andre"?.... :hmm:

Og hvis det er slik at dette faktisk ødelegger for deg, hvorfor spiller du da videre?

Endret av pax1
Skrevet

Fordi jeg spiller pvp, å derfor går for pvp gear. Går arena også, men for å få bedre gear til arena i tillegg, går man vanlig BG. Det ødelegger jo, når det gjør at vi taper..å derfor ikke får høy honor. Du kan ikke påstå at det hjelper noen?

Skrevet
Jeg står å hopper av og til i AV. Er ikke noe flau for det, og ler tilbake når jeg får whispers "OMG U r liicher. I r reported u!"

Folk som står på Field of Strife er verre enn folk som leecher litt. De er jo i det minste til stede og burde brukt tida si på noe bedre enn å farme HK's

9185937[/snapback]

Du er faen ikke sann..

Skrevet
Fordi jeg spiller pvp, å derfor går for pvp gear. Går arena også, men for å få bedre gear til arena i tillegg, går man vanlig BG. Det ødelegger jo, når det gjør at vi taper..å derfor ikke får høy honor. Du kan ikke påstå at det hjelper noen?

9186592[/snapback]

Men det tar en helg og få de 3 vetaran delene da. Og jeg sier ikke at jeg ikke kommer og hjelper for og drepe Drak stormpike men hvis jeg vil drepe alliance mens dere dreper balinda/Tar stormpike graveyard så skal faen ingen få nekte meg det.
Skrevet
Alene mot Alliance raidet er det lite jeg kan gjøre desverre. Skjønner ikke helt hva dere skal i AV heller tbh. Dere sier dere skal ha honor men for honor får dere PvP gear og det ser det ikke ut som dere trenger.

Som dps arms warrior så samler jeg pvp gear for å kunne solo-farme rep og raide når det er behov. Til dette er pvp gear i mine øyne svært svært godt. Men det gjelder kanskje ikek alle andre klasser, men for en arms warrior er pvp gear helt konge til alle formål :thumbup: Dvs skulle jeg hatt tilsvarende gear fra pve så måtte jeg vært i et guild som forlengst var ferdig med kara og på vei opp....mitt guild har tatt ned boss 4 i kara...dette etter å ha vært der siden 2 uker ut i TBC. Men jeg har uansett ikke tid til å raide i et high-end guild.

Så DERFOR farmer jeg honor:)

Skrevet

Som dps arms warrior så samler jeg pvp gear for å kunne solo-farme rep og raide når det er behov. Til dette er pvp gear i mine øyne svært svært godt. Men det gjelder kanskje ikek alle andre klasser, men for en arms warrior er pvp gear helt konge til alle formål :thumbup: Dvs skulle jeg hatt tilsvarende gear fra pve så måtte jeg vært i et guild som forlengst var ferdig med kara og på vei opp....mitt guild har tatt ned boss 4 i kara...dette etter å ha vært der siden 2 uker ut i TBC. Men jeg har uansett ikke tid til å raide i et high-end guild.

Så DERFOR farmer jeg honor:)

9186677[/snapback]

Men sutrer du over at andre kanskje vil PvPe litt i AV da? Jeg klarer ikke helt se hva problemet er her. :hmm:
Skrevet (endret)
Men sutrer du over at andre kanskje vil PvPe litt i AV da? Jeg klarer ikke helt se hva problemet er her. 

Ånei min gode mann. Nå må du fortelle meg hvor jeg sutrer:)

Jeg bare prøver å forklare hvorfor en del folk muligens "afk'er" litt i BG'er. Og at man kanskje må forvente litt mindre av folk i BG'er med random folk.

EDIT: Vil man ha dedikasjon og full kons hos alle man spiller med, så må man gjøre følgende;

1. pvp premade BG

2. 5-man med venner

3. Dedikert raid gruppe

Endret av gamer73
Skrevet

Mange av dere som oppfører dere som en gjeng "sippete pensjonister" egentlig. Dere hater leechers i AV, men likevel så joiner dere!

Skaff dere premade grupper til de andre battlegroupene istedet for å klage å syte på de som leecher. Dere vil aldri få stopp på leeching i AV uten hjelp fra Blizzard uannsett. Og hvis dere lar være å joine AV, så vil ikke leechers få noe poeng heller. ;)

Skrevet
Men sutrer du over at andre kanskje vil PvPe litt i AV da? Jeg klarer ikke helt se hva problemet er her. 

Ånei min gode mann. Nå må du fortelle meg hvor jeg sutrer:)

Jeg bare prøver å forklare hvorfor en del folk muligens "afk'er" litt i BG'er. Og at man kanskje må forvente litt mindre av folk i BG'er med random folk.

9186728[/snapback]

Jeg bare spurte om du sutra over at jeg PvPa litt jeg, det var det jeg tydligvis ikke hadde lov til skjønner du :) Mente ikke at du hadde sutra over noe. Vi virker som vi er enige egentlig.
Skrevet
Jeg står å hopper av og til i AV. Er ikke noe flau for det, og ler tilbake når jeg får whispers "OMG U r liicher. I r reported u!"

Folk som står på Field of Strife er verre enn folk som leecher litt. De er jo i det minste til stede og burde brukt tida si på noe bedre enn å farme HK's

9185937[/snapback]

Er totalt uenig i det argumentet.

Jeg hopper stort sett hva jeg gjør in-game så det er ikke noe nytt, har forresten aldri fått noen leeche whispers.

Spiller jeg noe som kan ganke (altså ikke protpaladin) så ganker jeg, det er derfor jeg tar meg en tur dit inn. Jeg spiller forøvrig på PvE server til vanlig, så denne trangen er der. Vet ikke hvordan det er med folk på PvP realms.

Vil jeg ha honor, kjører jeg premade WSG, AB eller EoTS istedenfor.

Ellers vil jeg si at jeg gjerne spiste typ. første 20 minuttene av AV noen ganger før cross-realm battlegrounds kom, fordi at det tok typ. 2-3 timer å komme inn, og noen ganger poppet inviten opp på de værst tenkelige tidspunktene.

Mener AV burde gjennomgå følgende endringer:

- Mer enn 5minutter uten PvP combat, ble man PvE flagget og måtte leave battlegrounden. (Dette er jo FAIR!!)

- Fjerne duppeditt questene som ingen faktisk gjør lengre.

- Buffe alle NPC sin HP betraktlig.

- Fikse så man kan gå inn som gruppe.

- Gå fra 40man, og ned til 20/25mans battleground.

Skrevet
Mange av dere som oppfører dere som en gjeng "sippete pensjonister" egentlig. Dere hater leechers i AV, men likevel så joiner dere!

Skaff dere premade grupper til de andre battlegroupene istedet for å klage å syte på de som leecher. Dere vil aldri få stopp på leeching i AV uten hjelp fra Blizzard uannsett. Og hvis dere lar være å joine AV, så vil ikke leechers få noe poeng heller. ;)

9186737[/snapback]

Jævli lett å få AV merker uten å joine av... Lykke til!

Hater leechere, det er å ta litt i kanskje, men ja jeg mener de er noen snyltende drittsekker..

og nei jeg mener ikke de som stikker 5min for å gå på dass for så å komme tilbake.. jeg mener de som enten ikke gjør annet enn å dytte litt på musa for å ikke bli afk eller de som bruker bot, jeg mener disse er like ille.

Det er flere som sier dere ikke gidder fordi dere har gjort det før, da har jeg en liten ide til dere.. ikke join i det hele tatt?

Skrevet

Defending the cave!

Neida, det er ikke noe jeg gidder å irritere meg over egentlig, er ikke noe jeg får gjort noe med...

Spiller bare bg for gøy når jeg ikke har noe å gjøre nå, skal jeg sitte å irritere meg over de som leecher blir det ikke spesielt morro.

Skrevet
Savner de dager da Alterac Valley var en en dags (kanskje 2 hvis du var heldig!) event. Kampene varte i 2-3 (lengste 5) timer og det var stor kos :)

9189631[/snapback]

Folket ble konstant skiftet ut, noe som faktisk ga honor for kills. ALT man kunne tenke seg ble gjort, summon, riders ect :) Det gikk fra den ene basen til den andre.. I løpe av en time kunne både horde og alli vært enormt nær til å vinne.. man gikk konstant med adrenalin når man var nært, hva vil skje?

*sukk* Det var tider...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...