Illyria Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei hei trenger cd-keyen til windows cden min, men vet ikke hvor den er:s kan ikke huske å ha sett den når jeg kjøpte pcen. maskinen er er en ferdigbygd stasjonær pc fra nettbutikken mamoz.com. noen som vet hvor de pleier å sende med cd-keyen`? eller om noen har andre forslag til hva jeg kan gjøre hadde det også vært fint=D takk! Endret 1. august 2007 av Illyria
TheCooler Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Har du kikket bak på PC'en? Kanskje det er et klistremerke et eller annet sted.
Syar-2003 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Denne applikasjonen viser både Windows og Office produkt key som er installert hvis du kjører den på den win PC'n det gjelder. Endret 1. august 2007 av syar2003
PerB Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hei hei trenger cd-keyen til windows cden min, men vet ikke hvor den er:s 9184741[/snapback] CD-keyen skal være på et holografisk klsistremerke på PCen (evt kan dette være plassert i CD-esken/dokumnetasjonen som fulgte med CDen). Ellers er det fare for å du ikke har lovlig lisens.
Illyria Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 takk, takk:) fant den nå=D var på kabinettet:P men takk for all hjelp folkens:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå