needbackup Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Plutselig da jeg skulle starte datamaskinen i går kveld gikk det utrolig lang tid før windows faktisk startet opp. Tidligere på dagen hadde jeg startet datamaskinen med vanlig hastighet. Alt jeg har instalert har jeg slettet, men det går forsatt treigt. Vet noen hvorfor eller hvordan jeg kan fiske det?
L O G I M A N Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hva installerte du før det gikk treigt? Kan være rester igjen som fortsatt lager trøbbel.
needbackup Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 (endret) Ingen som har noen ide? EDIT: Bare noen wow addons, slettet nå. Endret 31. juli 2007 av needbackup
L O G I M A N Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Mulgi det er noe av hardwaren din som har blitt defekt. Fungerer maskinen som den skal når den har starter opp da? Hvor er det den bruker lengre tid på oppstarten? Sjekka at du ikke har fått noe virus eller spyware? Endret 31. juli 2007 av sesteen
needbackup Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 Maskinen funker helt perfekt etterpå jeg har komt inn i windows... bruken en 5 minutt eller noe. Scanna for virus og spyware, fjerna alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå