Gå til innhold

Spill hvor man kan oppgradere karakteren - tips


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg er på utkikk etter ett spill. Ett spill hvor det er mulig å bygge en karakter. Dvs. at man er en karakter som gjør oppdrag for å få tak i penger. Penger som man kan bruke til å oppgradere karakteren slik at han blir bedre til å slåss og lignende eller til å kjøpe nye våpen, oppgradere våpen og lignende. Dere forstår sikkert hva jeg mener. Kommer dere på ett slikt spill? Noe lignende spillet Fable. Jeg liker å kalle slike spill for ”oppgraderingsspill”, men det går vel mer inn under rollespill-sjangeren/RPG?

 

Helst ikke ett så veldig gammelt spill og helst singel-player spill. Tar også imot anbefaling til online spill.

 

Det aller viktigste er at man kan oppgradere karakterens våpen, ferdigheter og lignende. Jeg elsker oppgradering.

 

Takker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dark Messiah høres spennende ut. :)

 

Altså er det ett spill hvor man kan oppgradere våpen, karakterens skills og lignende? Hvordan er det spillet? Mye oppdrag? Tjener man penger som man kan bruke til å kjøpe nye våpen og oppgradere personen?

 

En bitte liten omtale hadde vært fint. :)

Lenke til kommentar
I DM følger du en historie. Du har ikke mye handlingsfrihet i forhold til hvor du skal gå, faktisk ikke noe i det heletatt. Men det er artig combat-system, du finner stadig nye våpen og rustninger, du kan også oppgradere skills osv.

9177346[/snapback]

 

Det høres kjekt ut. Så lenge combat-systemet er bra og at man kan få tak i nye våpen og oppgradere skills, så er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Ja, tror det vil være midt i blinken. Combatsystemet er ganske nytenkende i forhold til feks Morrowind, hvor slosskampene er statiske og kjedelige.

9177371[/snapback]

 

Så bra. :) Jeg har aldri likt combat-systemet til morrowind. Blir ganske kjedelig å lengden, som du sier. Dette spillet høres utrolig bra ut. Jeg må nok gå til innkjøp av det. :)

Lenke til kommentar

 

Takk for linker. Age Of Conan ser også utrlolig bra ut. Dumt at det ikke har kommet ut endå. Venter i spenning.

Lenke til kommentar

må si kampsystemet i dark messiah er gøy ja, har ved noen annledninger no kommet i saktefilm der jeg kapper hode eller arma av fienden, en gang takk jeg sverde igjennom en fyr å traff han som var bak han oxo.

 

ellers kan du bruke masse til å drepe dem, sparke dem utfor kanter, kaste ting på dem osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...