Gå til innhold

Rar postgang fra DHL


Anbefalte innlegg

Eg bestillte en ps3 fra playx (Canada)

Pakken har enda ikke kommet fram, etter reist fram og tilbake halve verden. Lurer på om dem ikke har levert pakken vider til posten eller noe, fordi det står "levering ordnet"

 

 

Detaljert rapport av sendinga

 

 

Dato Kl.slett Tjenesteområde for sted Informasjon om kontrollpunkt

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Juli 23, 2007 17:19 Markham - Canada Forsendelse hentet

 

 

Juli 24, 2007 04:00 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Forlater opprinnelse

 

 

Juli 23, 2007 22:43 Toronto - Canada Sendt fra DHL i Toronto - Canada

 

 

Juli 24, 2007 01:21 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Ankommet DHL i DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

Juli 24, 2007 01:40 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Klareringsforsinkelse

 

 

Juli 24, 2007 02:16 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Behandlet for tollklarering på DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

Juli 24, 2007 03:44 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Tollklarering fullført på DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

Juli 24, 2007 04:15 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Forsendelse på vent

 

 

Juli 24, 2007 05:56 DHL Wilmington Airpark, OH - USA Sendt fra DHL i DHL Wilmington Airpark - USA

 

 

Juli 24, 2007 07:39 New York City Gateway, NY - USA Ankommet DHL i New York City Gateway - USA

 

 

Juli 24, 2007 09:48 New York City Gateway, NY - USA Sendt fra DHL i New York City Gateway - USA

 

 

Juli 24, 2007 22:45 Brussels - Belgium Ankommet DHL i Brussels - Belgium

 

 

Juli 25, 2007 03:01 Brussels - Belgium Sendt fra DHL i Brussels - Belgium

 

 

Juli 25, 2007 03:56 Cologne - Germany Overført via Cologne - Germany

 

 

Juli 25, 2007 04:19 Cologne - Germany Ankommet DHL i Cologne - Germany

 

 

Juli 25, 2007 04:30 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark

 

 

Juli 25, 2007 06:37 Cologne - Germany Sendt fra DHL i Cologne - Germany

 

 

Juli 25, 2007 07:04 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

 

 

Juli 25, 2007 09:49 Bergen - Norway Ankommet DHL

 

 

Juli 25, 2007 10:55 Oslo - Norway Tollklarering fullført på Oslo - Norway

 

 

Juli 25, 2007 10:55 Oslo - Norway Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway

 

 

Juli 25, 2007 11:59 Bergen - Norway Levering ordnet, ingen informasjon forventet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent et par dager til, min DHL-pakke lå i Oslo "klar for levering" i 4-5 dager før jeg fikk den. Den gikk fra Hong Kong til Oslo på 3 dager, mens det tok 4 dager å få den ut fra DHL-sentralen i Oslo og på døra mi :D Men når den først kom ble jeg oppring av en snerten skreppe som senere leverte den på døren min. Bare vær litt tålmodig, den kommer nok snart.

Endret av ZolidZnak
Lenke til kommentar

Ganske så normalt dette her. DHL har jo levert pakken fra ene siden av verden helt til norge på 2 dager. levering ordnet betyr nok at posten tar den internt i norge ja, det er normalt.

 

Det er ganske tragisk at posten tar lengre tid å levere pakken innenlandt enn det tar DHL å frakte den fra andre siden av jordkloden men men... som sagt ikke unormalt, spesiellt når det nettop har vært helg, siden posten stopper jo nesten helg opp gjennom helgen.

 

Tipper du har den hos deg om 1-2 dagers tid.

 

EDIT: Forresten, om du ringer posten og gir dem DHLs trackingnummer, så kan du oppgitt trackingnummeret som pakken har innelands, og dermed se hvor den er. Slik fungerer det ihvertfall med fedex og alle andre utenlandske transportselskap jeg har brukt, så det er sikkert samme for DHL.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...