Gå til innhold

Rgb kabel Problem


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en rgb kabel til ps3 fra gameroom.no som skulle gjøre grafikken mye bedre, når jeg prøvde den så synes jeg det ikke var noe som helst forskjell på den som fulgte med , men jeg merket at det stod rgb på av 1 og jeg hadde den i av 2, så jeg prøvde den og syntes det ble bedre grafikk men det var bare en grønn skjerm :hmm: . Hjelp :( skjønner ikke ossen jeg skal få det til. Har en billedrør tv fra salora, btw. takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg en rgb kabel til ps3 fra gameroom.no som skulle gjøre grafikken mye bedre, når jeg prøvde den så synes jeg det ikke var noe som helst forskjell på den som fulgte med , men jeg merket at det stod rgb på av 1 og jeg hadde den i av 2, så jeg prøvde den og syntes det ble bedre grafikk men det var bare en grønn skjerm :hmm: . Hjelp :( skjønner ikke ossen jeg skal få det til. Har en billedrør tv fra salora, btw. takker for svar

9175630[/snapback]

 

gå inn på video output settings(video utdata) i ps3 menyen og sett den til rgb

Lenke til kommentar
Takk for svar. nå funker den. det er ikke tv som ikke støtter det, det var det med instillingene, men det ble grønt på dvd, da :( litt dumt men da måtte jeg bruke den kabelen som fulgte med og stille tilbake så funket det. Mye bedre med rgb , men vil det også være grønt på blu-ray ?

9189017[/snapback]

 

på bluray vil det ikkje bli grønt TRUR eg..

 

er jo berre og teste egentlig..;)

Lenke til kommentar
Takk for svar. nå funker den. det er ikke tv som ikke støtter det, det var det med instillingene, men det ble grønt på dvd, da :( litt dumt men da måtte jeg bruke den kabelen som fulgte med og stille tilbake så funket det. Mye bedre med rgb , men vil det også være grønt på blu-ray ?

9189017[/snapback]

 

på bluray vil det ikkje bli grønt TRUR eg..

 

er jo berre og teste egentlig..;)

9189157[/snapback]

Takk for svar. Men blir det bedre bilde på blu-ray på vanlig tv med rgb kabel i stedet for den kompositt kabelen som følger med. Trenger svar for ikke så mye vits å kjøpe blu-ray viss det ikke er noen forskjell fra dvd.

Lenke til kommentar
Takk for svar. nå funker den. det er ikke tv som ikke støtter det, det var det med instillingene, men det ble grønt på dvd, da :( litt dumt men da måtte jeg bruke den kabelen som fulgte med og stille tilbake så funket det. Mye bedre med rgb , men vil det også være grønt på blu-ray ?

9189017[/snapback]

 

på bluray vil det ikkje bli grønt TRUR eg..

 

er jo berre og teste egentlig..;)

9189157[/snapback]

Takk for svar. Men blir det bedre bilde på blu-ray på vanlig tv med rgb kabel i stedet for den kompositt kabelen som følger med. Trenger svar for ikke så mye vits å kjøpe blu-ray viss det ikke er noen forskjell fra dvd.

9192923[/snapback]

 

Det blir uansett ikke bedre bilde med blu-ray på vanlig billedrørs tv, uansett hvilken kabel du bruker. Blu-ray er bedre en DVD kun på TV´er som er HD-ready. Bortkastet å kjøpe Blu-ray plater dersom du ikke har HD TV å se dem på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...