Gå til innhold

32" LCD Ønskes, Prisklasse -6-9k


Anbefalte innlegg

Trenger sårt en TV på rommet nå og er veldig usikker på hvilken TV jeg skal kjøpe. Det er så mange å velge mellom og jeg vil finne en TV som kan tilfredstille det jeg ønsker. Jeg har lest gjennom trådene her men har ikke akkurat funnet noe som passer for meg.

 

TVen kan ikke være større enn 32 tommer siden jeg har for lite rom og 32 holder i massevis. Jeg kommer til å bruke TV'en til selvfølgelig å se på TV men kommer mest til å brukes når jeg kobler den opp mot PCen. Jeg kommer også til å spille spill med min Xbox 360 på den veldig ofte.

 

TV'en må være flatskjerm siden jeg sparer veldig mye plass da og Tatung frister ikke så veldig for å være helt ærlig selv om den har en veldig fin pris. De merkene jeg har sett på og likt har vært LG, Samsung og Panasonic. Anbefal selvfølgelig andre TVer, er takknemlig for alle råd.

 

Skal også kjøpe veggfeste så hvis du har noen tips der ville det også vært utrolig bra! Mens TVen er montert til veggfeste MÅ den kunne vreies slik at jeg kan sitte forskjellige steder i rommet og se på TV'en uten å måtte "lene" meg til en side. Vil helst ikke betale mer enn 1000 kroner for veggfeste.

 

Takker for all hjelp på forhånd =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger virkelig hjelp :/. Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre. Jeg har sett litt på en TV som jeg syntes var utrolig fin men vet ikke om den er så bra, TVen jeg tenker på er http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL

 

Prisen er litt dyr men håper jeg får det jeg betaler for, noen som har noen kjennskap til denne TVen og kan fortelle meg hvorfor eller hvorfor ikke jeg burde kjøpe den? Og hvis dere har noen andre TVer å anbefale meg fremfor den vil jeg gjerne få tips.

 

Sliter veldig med valget mitt siden jeg ikke har bra kjennskap til TVer

Takk for all svar.

Lenke til kommentar

Jeg bumper denne igjen fordi jeg trenger hjelp noe sinnsykt, skal kjøpe TV nå til helga.

 

Har sett på disse to TVene:

http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=LE32R89BDX

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent

 

men har fortsatt ikke funnet ut hva som er forskjellen, er det bare utseende?

 

Det står mellom de TVene og hvilken som helst annen 32 tommer til ikke mer enn 10 000. Sett litt på LGene og men vet ikke hva jeg skal velge i det hele tatt.

Vær så snill og hjelp meg :S

 

Takk.

Lenke til kommentar

Om du skal koble opp mot pc er det vitalt at tven støtter 1:1 pikselmapping. De to tvene er identiske bortsett fra mindre designforskjeller forresten - men de har ikke 100% 1:1 pikselmapping.

 

I den prisklassen bør du se på lg sin 32LB2R, den overlegent beste 32" til ditt bruk etter min mening - støtter pctilkobling utrolig bra, bra på film og spill, og god innebygget lyd.

 

Testvinner i forbruker.no er den også :). Og akkurat nå så bør du klare å finne den tilgjengelig i butikker også.

 

Min mening (og den er ikke 100% objektiv, men likefullt en mening) er at LGen er bedre på farger enn samsungen - samsungen er veldig skarp, lgen mer naturlig, og har et bedre design - vekt på rette linjer istedenfor runde osv..

Lenke til kommentar
Tusen takk for et detaljert svar, skal sjekke nærmere på den LGen ;D

Når vi er inne på det med kobling til PC, burde jeg kjøpe noen slags ledning eller lignende for å øke kvaliteten på bildet?

9235831[/snapback]

 

Veit ikke om jeg forstod spørsmålet helt, men kanskje HDMI kabel om du har HDMI på pcen da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Samsung har jo noen fantastiske små perler i denne prisklassen. Tror neppe en av disse vil skuffe deg.

 

DVI: (de to kontaktene til høyre er av typen DVI)

Dual%20DVI.JPG

 

HDMI:

557.jpg

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg LGen og må si jeg er utrolig fornøyd! For en TV ;D

Trenger da et gulvstativ siden jeg heller vil ha det fremfor Veggfeste. Den jeg skal gå for er http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78943

 

Tror dere den passer til TVen min? Vil ikke kjøpe den og finne ut at shit, den passer ikke. Så jeg får montert TVen til den uten problemer? takk for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...