Janster Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Nettopp kjøpt detta spillet...lang tid fan av Combat mission. Og så oppdager jeg at Battlefront har hivd ut hele CM og bytta ut med en RTS greie..og den er i tillegg klønet og ikke bra engang! Reva grafikk...reva UI og AI . Og så har de gjordt det slik at en ikke kan kjøpe enheter selv, nei du kan kun spille med 'random' enheter... Fantastisk... Noen vil bare ikke ta lærdom.. Uansett..styr unna desverre . Janster Endret 30. juli 2007 av Janster
progressiv Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Nettopp kjøpt detta spillet...lang tid fan av Combat mission. Og så oppdager jeg at Battlefront har hivd ut hele CM og bytta ut med en RTS greie..og den er i tillegg klønet og ikke bra engang! Reva grafikk...reva UI og AI . Og så har de gjordt det slik at en ikke kan kjøpe enheter selv, nei du kan kun spille med 'random' enheter... Fantastisk... Noen vil bare ikke ta lærdom.. Uansett..styr unna desverre . Janster 9170851[/snapback] Er uenig, synes det er meget bra faktisk! Helt klart annerledes fra de tidligere CM spillene, men etter litt knoting i starten koser jeg meg virkelig med dette spillet. Grafikken er ikke helt på topp, men det er heller ikke meningen med CM. Her er det taktikk som gjelder! Ganske tilfredstillende å ta ut 20+ fiendtlige tanks med kun en oppklaringstropp utrustet med javelin missiler + 2 stk stryker TOW og Apache support. Smaken er som baken, men dette spillet kommer til å bli helt rått etter en patch eller to til.
Janster Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 tjah, dette er et gigantisk slagsmål på battlefront forumene. Jeg synes UI ikke klarer brasene når det skal liksom være en RTS. Det er helt greit at de skifter fokus, men da og ignorere all lærdom fra andre RTS blir slitsomt. Jeg sliter fryktlig med bugs selv, og utrolig dårlig kameraføring..dette gjør spillet vansklig, pluss at jeg ikke rekker og følge med, så tropper dauer i bøtter og spann uten videre. Også synes jeg scenario valget er temmelig dårlig...asymmetrisk krigføring stinker..og jeg synes Syria ikke er et spennende valg i det hele tatt. Jeg har ikke lyst til å leke 'terrorist' kverker, jeg vil spille et taktisk spill med moderne kamp.. Jeg føler at selvmordsbomber biler og denslags blir bare litt nisse. Janster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå