Gå til innhold

ikke tid til raid..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er wow uten raiding?

For meg er raiding en så vital del av spillet at å utelukke denne ville fått meg til å quitte wow på stedet.

Det er INGENTING som slår og drepe en boss som man har slitt med over en lengere periode f.eks. Kael'Thas. mmmm<3

PvP delen av wow er jo ikke akkuratt glimrende.

Skrevet

Jeg raida som bare det, men ble rett og slett lei. Det var artig å gjøre Gruul, Mag., SSC og TK de første gangene, men det ble som en jobb etterhvert. Så jeg kutta ut fullstendig og nå er det kun Arena/BG og et heroic instance i ny og ne! Mye bedre å spille slik, null stress og WoW føles ikke som en jobb. :b

Skrevet

Sorry for offtopic her, men iflg. dato"stemplingen" på avtarene deres fikk Blazter sin avatar nøyaktig 1 mnd før DukeCoke (08.06.07 kontra 08.07.07)

Høres ut som et veddemål som burde aksepteres.

Når det kommer til raiding synes jeg det er greit innimellom, og guilden jeg regner med at jeg skal tilbake inn i når jeg blir level 70 er såpass forståelsesfull (raidleaderen er i det minste det), så det blir kun raiding når det passer meg.

Tidligere har jeg opplevd at man "må" raide for å i det hele tatt få lov til å være med i guilden (allianceguild), og det var forsåvidt morsomt, men etter kun et par-tre måneder føltes det mer som en jobb enn noe man gjorde kun for morroskyld - og det er ikke slik jeg ønsker at det skal være.

Skrevet

Følelsen av at det er en jobb har jeg ofte.

Men, jeg har da lært meg å si nei. Whiiner de om det så er det dems problem.

For meg er det viktig å gjøre andre ting enn å raide 5 dager i uken, og det sier jeg klart fra om. Noen skjønner det, andre ikke.

Skrevet

Blah, raiding i TBC er noe piss synes jeg. Var selv i mitt gamle guild (hei Blazter :) ) før jeg migrerte for å spille med noen i klassen min og såkalt casualraiding. Dette gikk greit, siden de var såpass få folk å forholde seg til, men i det siste så skal vi begynne på Gruul's lair, og da må vi jo skaffe mange fler folk og gidder søren ikke forholde meg til 20-30-40 personer til... Før TBC gikk det greit for da begynte man med 40 mann, endte med 40 mann, mens nå så må du "avbryte" raidinga og skaffe skitmange folk. Nei takk.

Skrevet

Jeg har aldri vaert en spesiell raideperson. Kommer nok aldri til à bli det heller. Har rett og slett ikke gidd og ork til det. Ogsà mà jeg ofte sitte langt utover natta, noe som ikke er ideelt nàr jeg nà begynner i 10. klasse.

Skrevet

Jeg måtte slutte å raide. Jobb fra 06.00-17.00. Spise middag til ca 17.30. Leke litt med sønn å fruen. Rading starter kl 19.00-24.00.

Holdt på sånn et års tid, da sa fruen stopp. WOW eller familie.

Jeg valgte familie. Så logger jeg meg kun inn når jeg skal gjøre Arena med kompiser. :)

Raid er alt for tidskrevde, det passer for noen men ikke alle.

:)

Skrevet
Sorry for offtopic her, men iflg. dato"stemplingen" på avtarene deres fikk Blazter sin avatar nøyaktig 1 mnd før DukeCoke (08.06.07 kontra 08.07.07)

Høres ut som et veddemål som burde aksepteres.

Når det kommer til raiding synes jeg det er greit innimellom, og guilden jeg regner med at jeg skal tilbake inn i når jeg blir level 70 er såpass forståelsesfull (raidleaderen er i det minste det), så det blir kun raiding når det passer meg.

Tidligere har jeg opplevd at man "må" raide for å i det hele tatt få lov til å være med i guilden (allianceguild), og det var forsåvidt morsomt, men etter kun et par-tre måneder føltes det mer som en jobb enn noe man gjorde kun for morroskyld - og det er ikke slik jeg ønsker at det skal være.

9223809[/snapback]

Jeg har hatt den mye lengre, men har måttet rezize bildet da det ikke gikk automatisk etter en forumoppdatering

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg måtte slutte å raide. Jobb fra 06.00-17.00. Spise middag til ca 17.30. Leke litt med sønn å fruen. Rading starter kl 19.00-24.00.

Jeg valgte familie. Så logger jeg meg kun inn når jeg skal gjøre Arena med kompiser. :)

9225023[/snapback]

Lekte me fruen? :p

Nei, kan gå god for den! Familie er viktigere enn wow..spesiellt når barna er små¨, den tiden får man aldri igjen.

Skrevet

Er så enig at det gjør vondt!

Raiding suger, det er bare det samme og same opp igjen. Mye bedre å ha det gøy med spillet. PvP for eksempel. Sammarbeide, snakke på VT med venner osv. Eller arena. Da kan du også få item I DITT EGET TEMPO. Mens med raid må du følge guilden din sitt tempo.

Skrevet

9225023[/snapback]

Var det 19.00-24.00 stort sett hver dag?

Uansett.. riktig prioritering :thumbup:

Syns raiding er veldig gøy selv, men kun casual.. midtveis i Karazhan.. Kanskje prøve Gruul ettervhert men vanskelig å fylle opp på GEM selv med event et par uker frem i tiden :)

Skrevet

Når raidingen begynner å føle som din andre jobb er det på tide å si stopp.

Utenom det kan man ha det gøy som raider også i den rette guilden med gode RL venner.

Det er opp til man selv hvor mye tid du vil tilbringe i et raid. Har man ikke den muligheten, og føler at man blir tvunget til å raide er det noe feil med guilden man spiller med. Personelig hadde jeg funnet meg ny guild om situasjonen var slik, eller kutta ut raiding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...