Gå til innhold

Action spill med oppgraderbar kjøretøy


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter spill der man kjører rundt i et kjøretøy/romfartøy eller liknende der du starter med ett, for etterhvert å oppgradere kjøretøyet, nye våpen ol. Så etterhvert kjøpe nye. Noen jeg har spilt er Hard Truck Apocalypse, Freespace, Darkstar One osv. Noen som vet om noen slike spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja.. i farten kommer jeg på:

 

SpaceForce - Rogue Universe

Freelancer

Gode gamle Elite. :)

Space Rangers 1 og 2

9169010[/snapback]

Har prøvd spaceforce, men fikk det ikke til å fungere da spillet bare hakket. Ble heller ikke klok på lagring systemet, da bare kom tilbake til starten uansett hvordan jeg trykka. Synd, for spillet virket veldig bra.

Lenke til kommentar
Har prøvd spaceforce, men fikk det ikke til å fungere da spillet bare hakket. Ble heller ikke klok på lagring systemet, da bare kom tilbake til starten uansett hvordan jeg trykka. Synd, for spillet virket veldig bra.

9169167[/snapback]

 

Spaceforce har et litt merkelig lagringssystem. Når du loader en lagret profil vil du som regel få muligheten til å starte i hvilket som helst solsystem, bare det er forbundet til et som du har besøkt tidligere.

 

Du skal ellers beholde alt av utstyr, skip osv. Kan være litt lett å ta feil av, det gjorde jeg første gangen. .)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...