Okotcha Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hei Jeg har akkurat kjøpt meg en pc-pakke på nettet med datamaskin og lcd 19" skjerm. På skjermen er det en rød død pixel og en gul linje som går loddrett nedover på høyre halvdel av skjermen. Veldig irriterende sådan. Jeg har prøvd skjermen på en annen data og den samme gule linjen dukket opp igjen. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg vet at den lille røde pixelen ikke er reklamasjonsgrunn nok, men den gule streken er jeg mer usikker på. Det må da være grunn nok til å sende skjermen inn.
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 hadde og en slik gul linje på min berbare, fikk det ordna på garantien. dem bytta lcdpanelet.
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Du har en hel deffekt rad på lcd skjermen. Så denne får du nok bytta. Garantert transportskade
KeyStroke Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hadde en slik stripe på min ViewSonic, bare den var rød. Den kom og gikk og ble borte av seg selv. Rare greier. Hadde tenkt å sende den in, men da stripa ble borte av seg selv tenkte jeg det ble bortkasta hvis dem ikke fant noe feil på den da måtte jeg jo betale for frakt å undersøking :/
Okotcha Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Jeg har nå fått godkjennelse om å bytte den inn/reperasjon. Ble bedt om å fylle ut et slik skjema hos infocare. Oppdraget er godkjent. Hva skjer videre? Kommer de og henter skjermen eller får jeg tilsendt ferdigfrankert emballasje i posten? sto så lite om det..
Akvarius Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hadde en slik stripe på min ViewSonic, bare den var rød. Den kom og gikk og ble borte av seg selv. Rare greier. Hadde tenkt å sende den in, men da stripa ble borte av seg selv tenkte jeg det ble bortkasta hvis dem ikke fant noe feil på den da måtte jeg jo betale for frakt å undersøking :/ 9178466[/snapback] Ta bilde når den er der. Burde være godt nok bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå