Manfred Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Det er vel kanskje ikke akkurat kjempeoverraskende at "Duration" er read only. "Nei, nå vil jeg at sangen skal bli litt lenger, så jeg legger på 2 minutter jeg. Mer musikk!!"
ze5400 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Om han skriver ett program som kan gjøre det skal jeg kjøpe det Mange sanger jeg vil skal vare lengre
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror jeg missforstod den litt, trodde at den var til at man kunne se hvor lang sangen var, og hvor lang tid er igjen osv.
GeirGrusom Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Den viser hvor lang mediafilen er, punktum. du kan selvsagt ikke endre det i ettertid.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Men hvis det er bare det den gjør, hvorfor er den ReadOnly da? Slik at folk ikke skal utkonkurrere Windows Media Player?
aadnk Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Nå vil jeg si du stiller spørsmålet med helt feil vinkling. En skal rettferdiggjøre informasjonsvisnings/funksjonaliteters eksistens, ikke omvendt. Fravær av innvendinger mot en funksjonalitet, særlig en hvis er unødvendig, er ikke på langt nær grunn nok til å implementere den. Spørsmålet er derfor HVORFOR den må være ReadWrite. Det er ingen grunn til det, og således er ReadOnly tilstrekkelig. Endret 27. august 2007 av aadnk
GeirGrusom Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Hehe. Som regel er det en grunn til slikt, akkurat den funksjonen der kan jeg ikke forstå hvorfor man engang er interresert i å endre. Windows Media Player bruker DirectShow/Quartz, som du har full tilgang til. Men å skrive et program som utkonkurrerer WMP, er ganske mye jobb, mange har prøvd, men få har lykkes (enkeltpersoner) Husk at WMP ikke er laget av én person.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hehe. Som regel er det en grunn til slikt, akkurat den funksjonen der kan jeg ikke forstå hvorfor man engang er interresert i å endre. Windows Media Player bruker DirectShow/Quartz, som du har full tilgang til. Men å skrive et program som utkonkurrerer WMP, er ganske mye jobb, mange har prøvd, men få har lykkes (enkeltpersoner) Husk at WMP ikke er laget av én person. 9373391[/snapback] La du ikke merke til den lille ironien i innlegget mitt? Ja jeg veit det er mye jobb, og jeg veit at den ikke er bare lagd av en person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå