Hayer Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hei! CS 1.6 har gått fint i noen dager, men i går(eller så hvar det i forigårs xD) så begynte jeg å få CL_FlushEntity. Først ganske sjeldent, så oftere og oftere, å nå får jeg det etter 5min å detter ut av cs.. Hjelp? Hadde rate på 25000 først, så fikk jeg den sånn hvert 5min der, skrudde ned rate til 7500 , men nå får jeg det der å! BTW : Du skal ha rate på mindre en 10 eller rundt der for at andre du spiller mot skal merke det.. Cs 1.6 sin nettverk kode var designet for ISDN linjer... Du finner en artikkel om det i cg forumet.. Endret 29. juli 2007 av Hayer
Jooakim Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Du har vel ikke torrent-klienter kjørende rett før/mens du spiller? Dette problemet kan også oppstå om du bruker WLAN. Og skjer problemet på alle servere? BTW : Du skal ha rate på mindre en 10 eller rundt der for at andre du spiller mot skal merke det.. Cs 1.6 sin nettverk kode var designet for ISDN linjer... Du finner en artikkel om det i cg forumet..9166071[/snapback] Det der kan diskuteres.
Prusk Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Ah, om det står på CG må det være sånn. Du merker raskt at rates hos andre er på 7500 og cl_updaterate under 50 cl_cmdrate under 50, dersom du har cl_interp 0.01. "cl_FlushEntityPacket This is not an error message, but a developer message. cl_FlushEntityPacket means that Half-Life is getting rid of all the entities in the map. If you wait for a while, you should notice all players, decals, doors, etc..., will disappear. If you wait long enough and your connection recovers from lag (major packet loss), the action will then re-synchronize. When your connection re-synchronize commences, you start to see everything either gone, moving at great speeds, skipping or just appearing. Possible reasons for this warning: - Slow internet connections - HL or CS not properly configured - Server problems - ISP (Internet Service Provider) problems"
Hayer Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 det er en serriøs artikkel, de snakket med Valve og alt men ONT: skjer på alle server, har ikke bit torrent på engang.. sjekket dette ofte.. Ja har WLAN, men det funket jo dritt bra når PC'n var clean med bare cs og wlan drivere... :s
neadii Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Når jeg har PCen på 2-3 dager og laster ned mye får jeg CL_FlushEntity. Det hjelper alltid med en restart eller la PCen hvilke noen timer, for meg.
vStyle Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Det samme skjer med meg! Jeg har ingenting spesielt i bakgrunnen, men det skjer fortsatt.
HOHOHOHO222 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 det pleide å komme på meg da jeg brukte trådløst, men nå bruker jeg kabel og jeg har ikke problemet mer. kjøp deg kabel asap, hvis du bruker trådløst da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå