KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 ok jeg har nettopp starta med bf2. tingen er at jeg som anti tank, når jeg går i close combat med den rattataen. så sikter jeg på brystet og hode til motstander, jeg tømmer hele magasinet ( rund 30 sskudd) så hører jeg motstanderen skyter 1-2 skudd og jeg er død mens han lever. samme er det når jeg kommer bak en fiende, jeg tømmer hele magasinet i ryggen hans, han hopper rundt pang pang jeg er død?? pokker da. ja jeg spiller på punkbuster, men jeg trenger noen tips. jeg mener jo eg treffer han i hode, men han lever igjennom hele magasinet mitt? hjelp og tips noen?
Nerf Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Det er smart å legge seg ned før du skal skyte på noen, om du har muligheten til det. Og sikte inn ved å klikke med høyre museknapp. Øvelse gjør mester. (I de fleste tilfeller , ihvertfall. )
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Det er smart å legge seg ned før du skal skyte på noen, om du har muligheten til det. Og sikte inn ved å klikke med høyre museknapp. Øvelse gjør mester. (I de fleste tilfeller , ihvertfall. ) 9165648[/snapback] jepp gjør akkurat det du sier, men alikevel jeg dør etter 2 skudd dem tåler 30....
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Ikkje hold inne skyte knappen til magasinet er tomt. Trykk litt å litt på knappen, da treffer du mye bedre Holder du den inne så skyter du vilt ikke bare på mannen men mange skudd rundt.
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 ja har prøvd det oxo noen ganger. samme jeg har en tråd opp kan jeg spør her. hvor mange unlocks er det'? og når får jeg dem? spiller som anti tank
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Har ikke peiling. Men koffor spiller du Anti-Tank ? Spiller bare Sniper eller Special force jeg
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 Har ikke peiling. Men koffor spiller du Anti-Tank ? Spiller bare Sniper eller Special force jeg 9165742[/snapback] gøy å ta ut tanks og kjøre tøy, eneste jeg savner er granater. snier treffer jeg aldri på, selv om jeg har den midt i siktet
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Har ikke peiling. Men koffor spiller du Anti-Tank ? Spiller bare Sniper eller Special force jeg 9165742[/snapback] gøy å ta ut tanks og kjøre tøy, eneste jeg savner er granater. snier treffer jeg aldri på, selv om jeg har den midt i siktet 9165777[/snapback] Ja, men viss du ikkje klarer å ta folk på bakken uten å dø kver gang så er det ikkje verdt det Med sniper så sikter jeg bare på brystet, pleier og treffe da ( viss det ikke er veldig langt ifra da )
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 jeg ligger som regel på 10 kills 10 death da, men problemet er at det ser ut som dem tåler så mye mer enn meg, når det gjelder anti tank så begynner jeg å få til å ta ned heli oxo det er gøy, treffer som regel alle kjøretøy jeg sikter på.
MrLee Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Begyn med ett kit som har våpen som er litt lettere å bruke da. MP5 eller den russiske varianten er ikke akkurat de beste våpnene i verden. Spec-ops, Assault eller medic er fine å starte med. Du må huske at BF2 snart er 3-4 år gammelt. Og det er folk som har spillt det siden oppstarten. Grunnen til at du ikke treffer er at du mest sannsynlig bruker Spray'n Pray metoden. Greit nok, med AT våpnene må du nesten det for å få nok skade på personen raskt nok, men selv brukte jeg omtrent bare singleshot med alle andre våpen, i værste fall skyte i korte salvoer. 10/10 er ikke så galt for en newbie... prøv deg litt på disse nybegynner serverene (om de finnes enda), så får du kanskje litt mer jevn motstand? Endret 29. juli 2007 av MrLee
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 annet spørmål, hvordan tar man rundkast til siden, spilte mot en fyr han slengte seg til siden og rulla rundt, umulig å treffe han jo
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 10/10 er ikke så galt for en newbie... prøv deg litt på disse nybegynner serverene (om de finnes enda), så får du kanskje litt mer jevn motstand? 9165812[/snapback] ok skal se om jeg finner nybegynner server, vet bare om tv2 sine servera jeg. noen som har bra servera å annbefale da?
Skulebollen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 annet spørmål, hvordan tar man rundkast til siden, spilte mot en fyr han slengte seg til siden og rulla rundt, umulig å treffe han jo 9165846[/snapback] Det skjer automatisk når du trykke Z eller en anna tast du måtte bruke for å legge deg ned. Men du må gå sidelengs eller noke før du legge deg ned
KeyanZa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 annet spørmål, hvordan tar man rundkast til siden, spilte mot en fyr han slengte seg til siden og rulla rundt, umulig å treffe han jo 9165846[/snapback] Det skjer automatisk når du trykke Z eller en anna tast du måtte bruke for å legge deg ned. Men du må gå sidelengs eller noke før du legge deg ned 9165866[/snapback] ah ok takker
MrLee Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jepp, det er bare en gå til siden og slenge seg ned animasjon. Jeg mener EA drev noen newbie servere i england "back in the day"...
AiKi Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Husk at AT-raketten alltids går an å bruke mot infanteri og. Om folk står stille, eller enda bedre, ligger på bakken lavere enn deg, ber de nesten om å få en rakett opp i baken.
hightow Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Det er smart å legge seg ned før du skal skyte på noen, om du har muligheten til det. Og sikte inn ved å klikke med høyre museknapp. Øvelse gjør mester. (I de fleste tilfeller , ihvertfall. ) 9165648[/snapback] Hvis du velger å legge deg ned før du skyter, bør du huske på at det eneste punktet motstanderen har å sikte på kroppen din er hodet ditt - og et skudd i knollen betyr som regel at du dør ...
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Om motstandaren står høgare oppe enn deg er det ikkje allti so smart å legge seg ned.
AnewZ Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Du kan alltids være Support så har du 200 skudd å tømme før du går tom
Skulebollen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Du kan alltids være Support så har du 200 skudd å tømme før du går tom 9227638[/snapback] om du brukar m249saw ja. ikkje RPK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå