Gå til innhold

Nytt online spill


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har spilt world of warcraft i siden tilig beta og nå begynner jeg å bli ganske lei og liker ikke rettningen spillet har utviklet seg i. Så jeg vurdere å slutte, men da trenger jeg noe annet å spille, helst noe online.

 

Hvis det er noen som har gode erfaringer eller på andre måter kan anbefale noen online spill, så setter jeg pris på det.

MMORPG er vel det jeg ønsker mest, men jeg er åpen for andre forslag også.

 

Linker til eventuele hjmme sider er fint :)

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har BF selv.. likte 1942 bedre faktisk, BF2 er liskom ikke gøy på samme måten vansklig å forklare...

 

Har Rome, det er ganske gøy. Er et problem jeg glemte å nvene, det er ikke sikkert at jeg får tid til å spille så mye, ønsker meg et online spill som jeg ikke trenger å spille hver dag. Da er jo selvfølgelig RTS en god ide.. Tror kanskje jeg skal prøve Rome på nett.

Lenke til kommentar
Jeg har BF selv.. likte 1942 bedre faktisk, BF2 er liskom ikke gøy på samme måten vansklig å forklare...

 

Har Rome, det er ganske gøy. Er et problem jeg glemte å nvene, det er ikke sikkert at jeg får tid til å spille så mye, ønsker meg et online spill som jeg ikke trenger å spille hver dag. Da er jo selvfølgelig RTS en god ide.. Tror kanskje jeg skal prøve Rome på nett.

9162737[/snapback]

 

Du må bare patche spillet til 1.5 versjon og skrive inn cd key for å få spilt over nettet da. Hvis du ikke har patchet det finner du dem på total war.com

 

Også har vi så klart Counter Strike Source

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...