SuKa Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Veldig fint! Jeg som har sett på guide etter guide for å finne den perfekte, med de 8 skillsene jeg likte best. Ja, ja. Nå liker jeg bare spillet enda bedre! Så, egentlig er det bare å springe rundt å finne alle Ranger skillsene for meg? Endret 28. august 2007 av Erlingo10
Awsm Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Du trenger egentli ikke springe så mye for å få tak i de, bare ha mye experience(->Skillpoints) og penger;)
DurinVIII Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jepp, alle områder som er mulig og verdt det. 9380051[/snapback] Og der ble uttalelsen litt anderledes.
SuKa Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt det med stats oppbygginga. Kan jeg ta tilbake og variere på den også? Siden den varierer fra build til build. Runner er noe annet enn farmer f.eks. Her er ett eksempel, kan noen fortelle meg hva det betyr? Og er det mulig å ta tilbake? Endret 29. august 2007 av Erlingo10
Spirre Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 ja du kan endre poeng plasseringene også. 12+1+3 tilsier lvl 12 i stat +1 fra f.eks. et våpen og +3 fra en rune. du kan jo endre hva slags utstyr og runer du har på deg også, men om du får en build du trives med så holder du deg som oftest til den. med mindre du er hardcore teamplayer da.
SuKa Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg blir sansynlig vis det. En gjeng som starter nå. Spille sammen! Tusen takk for hjelpa! Lurer sikkert på mer etterhvert, må bare få dataen min før jeg kan spille det, forhåpentlig vis i dag!
SuKa Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Vist jeg kjøper Eye Of The North, er det noe poeng å kjøpe de andre patchene, eller får jeg de med i EOTN? Har bare selve spilelt akkurat nå. Endret 29. august 2007 av Erlingo10
adawen Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Vist jeg kjøper Eye Of The North, er det noe poeng å kjøpe de andre patchene, eller får jeg de med i EOTN? Har bare selve spilelt akkurat nå. 9383841[/snapback] Nei, du får ikke med de andre kampanjene når du kjøper EOTN.
Spirre Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 dessuten er vel eye of the north en utvidelsespakke, mens de andre to er standalone pakker. ergo trenger du en av de tre første for å kunne buke EOTN
SuKa Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 :O Veldig fint du sa det! Var ikke langt ifra å forhåndsbestille EOTN, uten å ha noen andre.
Awsm Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jepp, alle områder som er mulig og verdt det. 9380051[/snapback] Og der ble uttalelsen litt anderledes. 9381111[/snapback] Dust Durin.
Oyle Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Det finnes opp til flere aktive norske pve guilder, registrer deg på http://gwnorge.org/forum/index.php og se på guildene under Spiller leter etter guild, eller guild leter etter spillere. Du finner en del bra der, kan f.eks anbefale NORD. Den er skandinavisk, men du forstår dem lett. I de buildene dere har postet, så er det med Elite skills, noe man vanlighvis ikke får tak i før man er level 20 og et stykke på vei i spillet. Disse kan man også kjøpe for penger, men penger nok til å kjøpe dem kommer etter verdt. Det BESTE dere kan gjøre, er å spille igjennom Prophecies og ta alt som det kommer. Det er da det er skikkelig gøy. Dersom du har venner å spillet spillet med, er det bare enda enda bedre.
DurinVIII Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Prophecies er det første Guild Wars-spillet.
Oyle Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Skjønner ikke helt hva du mener, men jeg personlig aner ikke hvordan det staves. Men GW:P er det første guildwars spillet i serien, og det er gøyest pve-modus på.
SuKa Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ingenting med stavinga å gjøre, så lenge jeg forstår så hakker jeg ikke på feil. Det jeg mente var at jeg ikke visste hav Prophecies var
Oyle Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Ah, kk. Men som sagt ovenfor, så er det det første GW spillet som kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå