Gå til innhold

OPPDATERT: Gummitastatur som i Die Hard 4.0!


Anbefalte innlegg

da har jeg fått gummitastaturet mitt fra Fikson.no! :D

 

Det er ganske stille å skrive på, men du må trykke litt hardt for øyeblikket, muligens det går over. Enkelte taster er enklere å trykke på enn andre.

 

Positivt:

- stille

- lite, lett

- knappne er egentlig gode

- kult med røde LEDs

- tåler en støyt etc

 

Negativt

- Space-knappen er delt i en lang og en liten knapp, så om du prøver å trykke på ALT så trykker du på space istedenfor.

- backspace-knappen er delt i to, helt greit, men etter min mening unødvendig

- knappene er foreløpig trege (muligens det blir bedre) :)

- Fikson.no-logoen er også unødvendig

- DEL,INS,PGUP,PGDWN etc er litt forvirrende plassert, men det er en vanesak.

 

Konklusjon:

Fungerer utmerket. Det er for det meste en vanesak alt sammen.

 

Bilder:

post-80744-1185979610_thumb.jpgpost-80744-1185979626_thumb.jpg

post-80744-1185979644_thumb.jpgpost-80744-1185979651_thumb.jpg

post-80744-1185979661_thumb.jpg

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mja noe slikt dere har postet. men tror det han bruker i die har 4.0 er rent gummigreie med trykksensorer liksom.. ligner ikke helt..men spørs om det bare er på film :) finnes det ikke i norske butikker da tro?

9160609[/snapback]

 

heh! har jo brukt slikt tastatur på jobb i over et år nå,

og innen industri som har mye støv og skit har de vært rundt i ca 15 år.

og de er helt greie å skrive på etter litt tilvenning, kanskje i webshopper til bedrifter som leverer mot større bedrifter har slike tastatur.

Lenke til kommentar
mja noe slikt dere har postet. men tror det han bruker i die har 4.0 er rent gummigreie med trykksensorer liksom.. ligner ikke helt..men spørs om det bare er på film :) finnes det ikke i norske butikker da tro?

9160609[/snapback]

 

heh! har jo brukt slikt tastatur på jobb i over et år nå,

og innen industri som har mye støv og skit har de vært rundt i ca 15 år.

og de er helt greie å skrive på etter litt tilvenning, kanskje i webshopper til bedrifter som leverer mot større bedrifter har slike tastatur.

9160736[/snapback]

 

tips? :)

Lenke til kommentar
Får jeg spørre hva du skal med det? Skal du bare ha det fordi det ser kult ut? :p Imho ser det bare harry og fjortiss ut. Skulle til å si upraktisk også, men på en måte er det jo praktisk hvis du kan "rulle" sammen tastaturet ditt da. Hehe.

9161765[/snapback]

 

jeg er på jakt etter nytt tastatur. Har et Logitech UltraFlat (den kompakte utgaven). Tastene henger igjen når jeg trykker litt hardt på de. Slik at de sitter fast og du kjører bilen rett i autovernet feks :p

 

Kunne tenke meg slikt fordi deg så ganske digg ut å skrive på. Det i DH4.0 ser ut til å være av gummi å ikke sånn som vist her tidligere som ser ut til å være plast-greier.. er avhengig av et godt tastatur. Er ikke så veldig fornøyd med dette jeg har nå siden tastene virker ganske billige i forhold til Ultra FlatX (?) som er større, har det på jobb..

 

edit:

 

aha! fant et slikt: http://www.gadgets.co.uk/item/USBRK/USB-Fl...r-Keyboard.html

 

men det må jo være norsk..:/

 

edit 2:

 

http://www.mamut.com/fikson1 :D

Endret av viiite
Lenke til kommentar
mja noe slikt dere har postet. men tror det han bruker i die har 4.0 er rent gummigreie med trykksensorer liksom.. ligner ikke helt..men spørs om det bare er på film :) finnes det ikke i norske butikker da tro?

9160609[/snapback]

 

 

De selger det på HCS

 

Butikken ligger i Sandnes, men de tar online bestillinger også :)

 

HCS folka er veldig hyggelige forresten!

Endret av Knutv
Lenke til kommentar
mja noe slikt dere har postet. men tror det han bruker i die har 4.0 er rent gummigreie med trykksensorer liksom.. ligner ikke helt..men spørs om det bare er på film :) finnes det ikke i norske butikker da tro?

9160609[/snapback]

 

 

De selger det på HCS

 

Butikken ligger i Sandnes, men de tar online bestillinger også :)

 

HCS folka er veldig hyggelige forresten!

9161925[/snapback]

 

sorry men det har engelsk layout..

 

 

edit:

 

www.fikson.no leverer! :D 200,- og de betaler frakt ved forskudsbetaling! *bestille 2stk*

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Får jeg spørre hva du skal med det? Skal du bare ha det fordi det ser kult ut? :p Imho ser det bare harry og fjortiss ut. Skulle til å si upraktisk også, men på en måte er det jo praktisk hvis du kan "rulle" sammen tastaturet ditt da. Hehe.

9161765[/snapback]

 

er jo praktisk i den forstand at du kan søle så mye du bare orker og så

skylle av med varmt vann etterpå :-)

spesiselt for meg siden jeg jobber i bar og søler mye :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...