AnBa Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Hadde vært digg om du kunne sagt ifra til meg om den funka eller ei, ja.
nosync Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Hey, sorry at det tok så lang tid. Hadde problemer med komplett.no ang det nye maskinen min....skal aldri handle der igjen kan jeg bare si! Har litt dårlige nyheter til deg. Evil Genius funket fint under PCI Express likevel. Ivertfal hos meg. Kjører Nvidia kort, vet ikke om det har noe med saken å gjøre men.... Håper du finner ut av det.
AnBa Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 Hey, sorry at det tok så lang tid. Hadde problemer med komplett.no ang det nye maskinen min....skal aldri handle der igjen kan jeg bare si! Har litt dårlige nyheter til deg. Evil Genius funket fint under PCI Express likevel. Ivertfal hos meg. Kjører Nvidia kort, vet ikke om det har noe med saken å gjøre men.... Håper du finner ut av det. 9194042[/snapback] Hum Kjører nVidia jeg også, så det er ikke det. Jaja, takk for hjelpen ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå