Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny Router - nytt nettverkskort


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at mitt nettverkskort ikke takler mer enn 11mbps, mens den nye ruteren sender ut 54mbps. Er veldig plagsomt at jeg (av 3 pc'er) er den eneste som ikke kan få inn 54mbps signal, mens alle de andre kan.

 

Så, jeg har nå tenkt meg å kjøpe ett nettverkskort som støtter opptil 54mbps, så jeg kan yte mere.

 

Har akkurat kjøpt en Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps, og vil gjerne ha ett nettverkskort som går godt med denne (som ikke blir veldig fort varmt og disconnecter ofte, et som støtter/går med Wireless-G (gjerne a/b også osv), et som ikke er så veldig dyrt (snakker maks 650 spenn elns).

Vil gjerne ha forslag som passer til min beskrivelse, eller andre som dere tror vil være bra :)

 

 

Også har jeg hatt en del problemer med gaming med den gamle routeren/dette nettverkskortet; Når jeg spiller mmorpg's (som f.eks WoW), så fryser alt (jeg kan gå, men all connection til serveren blir brutt på en måte, og alt annet enn meg står stille), også 2-3 sekunder etterpå så dropper HP'en min kjempemasse, eller så er jeg død. Dette har plagd meg kjempelenge, og jeg vil gjerne få en stopper på det (det skjer hvert 1-2 minutt).

Vil den nye routeren og et nytt/stabilt nettverkskort gjøre dette bedre, evt. stoppe "freezen"?

 

-Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...