FourEyes Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Kjeder meg kraftig for øyeblikket, så jeg har nettopp reinstallert the sims 2 som jeg fant liggende, lagde en familie (på 6 stykker, så starter all elendigheten med en gang ), men av en idiotisk grunn vil ikke spillet la meg gjøre noe som helst i byggemodus, men jeg kan kjøpe så mye stoler etc. jeg vil. Noen som har en ide til hva jeg kan gjøre? de starthusene er litt dårlig tilpassa 6 manns familier
Enceladus Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Møtte på dette jeg også. Husker jeg ikke gadd å forsøke å finne ut av det. Har heller ikke spilt spillet på år og dag. Kanskje en patch kan fikse dette? Ellers så kan du jo forsøke å gjøre et søk på google. Sikkert noen som har samme problemet og har en løsning på det.
Captain Slow Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Dette er et kjent problem for folk som har en piratkopiert versjon av spillet. Dra å kjøp det på butikken i stede du Koster nok ikke så mye.
-sparks- Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Fikses enkelt med en bedre crack. sjekk innbokskassa dere som har problemer. Mod: kan den stenges?
xThorx Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Fikses enkelt med en bedre crack. sjekk innbokskassa dere som har problemer. Jeg har og samme problem, MEN, problemet mitt er at jeg allerede har spillet installert, men finner ikke CD-en >_< Og alle nocd cracks mangler build-mode! :S Noen som fannt en som funker? Vær så snill og hjelp, savner dette spillet ^^
gorber Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er mot retningslinjene å hjelpe deg med dette.
ttt Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Dette er et kjent problem for folk som har en piratkopiert versjon av spillet. Dra å kjøp det på butikken i stede du Koster nok ikke så mye. Det er mot retningslinjene å hjelpe deg med dette. Og av nemnte grunnar blir denne tråden stengt. Hugs på at retningslinjene og gjeld for PM.
Anbefalte innlegg