Gå til innhold

(Fjor?)Årets hype! Spill som ikke leverer som forventet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i fjor: bf1942

i år: doom3/sc

 

BF er og blir et genialt spill. at du ikke har maskin som kan drive det er jo ikke noe som du kan klandre spillprodusenten for!

 

De andre tingene du lister opp er bare småproblemer!

 

Med fly, krigsskip, jeeper, tankser, ubåter, bombefly, og mye mer kan du ikke utnevne BF til "årets mest hypa spill".

 

At du ikke får til å spille det er ditt problem og ikke BF'z!!

 

Unnskyld hvis jeg er litt krass nå, men jeg blir bare så provosert! :evil:

 

Noen som er enig med med ?

Lenke til kommentar
Nominerer herved Splinter Cell som en sterk kandidat til årets hype. Har riktignok bare spilt demoen på PC, men synes ikke det virket så veldig lovende (i forhold til forventninger). Har ikke greie på Xbox så det er muligens et bra konsollspill, men det imponerte meg ikke på PC ihvertfall.

 

 

det er fordi du har nok med å leke med en ball, og puste inn og ut

Lenke til kommentar

Nuvel...nettkoden til BF var i det minste elendig. Jeg må innrømme at jeg ikke har spilt det så mye på nettet, men en hel del på LAN. På internett er det (eller, ordet er kanskje 'var', jeg har ikke spilt BF på internett på veldig lenge) helt klin umulig å treffe folk, og man har en ping som ikke ligner grisen. På LAN er situasjonen en annen..... BF + LAN = Konge

Lenke til kommentar
Nuvel...nettkoden til BF var i det minste elendig. Jeg må innrømme at jeg ikke har spilt det så mye på nettet, men en hel del på LAN. På internett er det (eller, ordet er kanskje 'var', jeg har ikke spilt BF på internett på veldig lenge) helt klin umulig å treffe folk, og man har en ping som ikke ligner grisen. På LAN er situasjonen en annen..... BF + LAN = Konge

 

hva snakker du om? jeg treffer hver dag over 7000spillere på BF jeg :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...