Gå til innhold

GTA IV: best helhetsfølelse på 360 sier Rockstar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jepp, da er det offisielt! Hvis man vil ha mest ut av GTA IV burde man kjøpe Xbox 360 versjonen.

""But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose".

link: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=80401

Sikkert mange av dere som kommer til å si: "Ja, men dette visste vi fra før" osv. Likevel har jeg i mange tilfeller lest at det fortsatt er folk som tviholder på at begge versjonene er 100% like.

Endret av Benbjo
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

best? det er jo bare fordi det er episodes, ikke selve spillet som er bedre, begge er kliss like

Skrevet

De er vel fortsatt helt like om man ser bortfra det ekstra nedlastbare innholdet til 360. Nå kan man jo egentlig ikke se bort ifra det da.. men om rockstar har amputert "hoved"historien for ps3 eiere så er det veldig kjipt.

Skrevet
best? det er jo bare fordi det er episodes, ikke selve spillet som er bedre, begge er kliss like

9154878[/snapback]

Ja, spillene er i utgangspunket identiske (står i artikkelen også), men hvis du hadde valget mellom å kjøpe to like spill, men den ene versjonen hadde mer innhold. Hvilken ville du ha valgt? Tenkte meg det...

Uansett, det går ann å diskutere dette fredelig uten at det blir skittkasting.

Skrevet

Spillet blir jo ikke annerledes. Det er bare at 360-eiere vil få disse episodene etterpå. Og den første av disse episodene kommer Mars 08 står det. Ser ikke hvordan dette vil påvirke selve spillet, med mindre det er en fortsettelse.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

9154878[/snapback]

Ja, spillene er i utgangspunket identiske (står i artikkelen også), men hvis du hadde valget mellom å kjøpe to like spill, men den ene versjonen hadde mer innhold. Hvilken ville du ha valgt? Tenkte meg det...

Uansett, det går ann å diskutere dette fredelig uten at det blir skittkasting.

9154900[/snapback]

ja jeg er så heldig og ha en 360 jeg, så det blir nok dert ja.

men bare reagerte på at du sa spillet blir best, det gjør jo egentlig ikke det,

vi får bare en ekstra story. så det blir mer riktig og si at man får best helhetsfølelse på 360...

Skrevet

Jaja, men topicen er mer skrevet for å få folk inn hit enn noe annet :p

På samme måte som journalister gjør på nettaviser. Overskriften forteller ikke alltid hele sannheten ;)

Skrevet
Jaja, men topicen er mer skrevet for å få folk inn hit enn noe annet :p

På samme måte som journalister gjør på nettaviser. Overskriften forteller ikke alltid hele sannheten ;)

Dvs Dårlig emnetittel, og du burde bytte den før en Moderator gjør det for deg ;)

Skrevet

Jeg hadde personlig aldri kjøpt Xbox 360 for de 2 ekstra episodene eller hva det blir. Men om jeg hadde hatt en hadde valget vært enkelt. Det som er litt sneaky er at ingen egentlig aner hva dette ekstra materialet blir. Om det er 2 episoder som ikke har noe å si for historien i spillet så vil det ikke bety mye for meg i hvertfall.

Skrevet

Sant, ingen vet hva det ekstra blir. Men siden de uttrykker det som "episoder" tror jeg det blir flere missions, altså mer historie. Tviler på at det *bare* blir flere våpen, biler osv. Dog, dette er bare ren spekulasjon fra min side, men tror ikke Microsoft betaler Rockstar 50 mill (eller hva det var) for et par ekstra våpen.

Skrevet

Microsoft har ikke betalt noen ting. De har gått inn som produsent og investert $50mill i rockstar games for å sikre at episodic content skal komme ut, til gjengjeld har de krevd at det ble 360 only. Disse $50mill får de uansett tilbake i form av fortjeneste av investeringen.

Uansett det som blir sagt fra Rockstars hold er at episodic content vil gi "the complete GTAIV experience" og vil gi en skikkelig avslutnig, vs. den som spillet har orginalt. Dvs. historien i det orginale spillet vil bli bragt videre i episodic content.

Skrevet (endret)

Hva er nytt her? Denne artikkelen sier at man må kjøpe xbox360 om man vil ha episodene. Det visste vi strengt tatt fra før.

Slike tråder som dette vet dere at vi stenger :). Artikler hvor noen uttaler seg om spill xxx rundt ting vi uansett vet fra før og har diskutert før er ikke noe som bidrar til konstruktiv diskusjon.

Endret av Alastor
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...