Gå til innhold

Hvilke hodetlf er best på støydemping? (>1000kr)


Anbefalte innlegg

Jeg har et veldig bra headsett til hjemmebruk (Beyerdynamic DT-770 Pro). Dette er imidlertid litt tungdrevet (80 Ohm) samtidig som jeg ikke har lyst til å dra det med meg ut, det er litt for kostbart og kabelen er massiv. Så jeg leter etter et ytterligere lukket headsett til portabel bruk. Hovedkriterier:

 

- GOD støydemping! Dette er absolutt første pri. Ønsker å slippe å "overdøve" t-bane\trafikk sånn jeg gjør med de vanlige ipod-pluggene jeg bruker nå.

 

- Ikke altfor massivt (dvs slanke klokker og tynn\kort ledning)

 

- Lav resistans, så iPod'en klarer å dra dem

 

- Selve kvaliteten på lyden trenger ikke være all verden, jeg hører primært på spoken word dvs podcaster og lydbøker.

 

- Helst under 1000,- i pris.

 

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

dt231 demper ikke en dritt ^^

btw heter impendanse ikke resistanse, men samme sak.

Kjøpte nylig sennheiser hd202 til bruk på jobb når jeg sitter på traktor og andre bråkete greier. overdøvende bass (ikke noe problem for deg som har ipod dog) men isolerer som bare f

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

all offence intended, ville styrt unna logitech når det gjelder hodetelefoner... men finnes mange gode merker med aktiv støyredusering, bruker batterier samt er ekstra dyre da men

Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt lettvekter, men Sennheiser HD280 skulle vel være et greit hørselsvern.

Ellers er det plugger som gjelder, ikke noe problem å ha volumet på et trygt nivå og samtidig ikke merke noe annet enn ristingen på bussen. Sennheiser CX300 har jeg selv, men det finnes mange andre modeller som gjør samme nytten billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...