Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 3, runde 12: Kontraster


Anbefalte innlegg

Denne gangen blir temaet: Kontraster

 

Bildene må være tatt i tidsrommet fredag 27. juli etter dette er postet, fram til søndag 5. august 23:59.

 

Innleveringsfrist: søndag 5. august @ 23:59

 

Etter innleveringsfristen legger jeg ut bildene i egen post for avstemming som vil vare fram til torsdag 9. august kl. 20:00.

 

Reglene for konkurransen:

  1. DU må være fotografen bak bildet.
  2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode. (27.07.2007 - 05.08.2007)
  3. Du står fritt til å tolke temaet.
  4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.
  5. Maks filstørrelse: 350KB.
  6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.
  7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.
  8. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen.
  9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.
  10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.

Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

 

Bildene sendes til meg som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF. De som leverer får en bekreftelse fra meg via PM at jeg har mottatt bildet. Har du levert bilde, men ikke fått bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, ta kontakt så fikser vi det.

 

Det var det hele tror jeg.

 

Lykke til! Start spekulatoren og søken etter motiver!

 

NB: Forrige konkurranse var første for meg, og dette er første jeg setter opp, så vennligst si fra om tidene jeg har satt her er feil i forhold til hva som er standard for konkurransen og kom med rettelse, så forandrer jeg tidene slik at det blir slik det pleier å være.

Endret av netrex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt tema!

 

Bare husk at du må si ifra til Faaeri og Aetius på PM om at du har satt opp en ny konkurranse, og gjerne gi dem en lenke til forrige runde, slik at de får lagt ut vinnerbildet ditt på forsiden. Forbløffende mange "nykommere" glemmer det.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Bra tema :thumbup:

Nok en gang er det forandringer i fristene for innlevering og så videre!

Hvis opplegget skulle vært det samme som tidligere så skulle vel innleveringsfristen vært neste søndag (før midnatt en gang), og avstemming vart fram til torsdagen etter 20.00?

 

Ikke at det er så viktig for meg, men siden du spør....

Lenke til kommentar
Bra tema :thumbup:

Nok en gang er det forandringer i fristene for innlevering og så videre!

Hvis opplegget skulle vært det samme som tidligere så skulle vel innleveringsfristen vært neste søndag (før midnatt en gang), og avstemming vart fram til torsdagen etter 20.00?

 

Ikke at det er så viktig for meg, men siden du spør....

9154318[/snapback]

Ok. Hvis dere vil, kan jeg forandre tiden slik at det blir mer slik som det har vært før :)

Lenke til kommentar
Ok. Hvis dere vil, kan jeg forandre tiden slik at det blir mer slik som det har vært før :)

9154844[/snapback]

Egentlig er vel dette bare en forandring tilbake til hva det var før? Jeg ser helst at innleveringsfristen er frem til midnatt, for det har skjedde mer enn én gang at jeg har levert 23:55. Det er sikkert også greit at avstemningen slutter kl. 20, sånn at man ikke trenger å sitte oppe sent (som jo midnatt er for noen av oss...) om man er arrangør.

 

Altså syns jeg at du skal beholde disse tidene, og så plager vi heller eventuelle arrangører som i fremtiden forsøker å forandre dem. :thumbup:

 

Edit: blargh! Jeg overså at du hadde satt innleveringsfristen til neste fredag. Det er ikke bra - søndag må det være, med avstemning til torsdag, men klokkeslettene er fine.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

De siste rundene har innleveringsfristen vært forskjellige veldig ofte, men i utgangspunktet var tidspunktet søndag kl 23:59. Det må jo være opp til arrangør å avgjøre dette, men hvis du vil ha min mening så ser jeg helst at det blir slik som det opprinnelig var. Når jeg jobber mandag - lørdag, da har jeg ofte bare søndag igjen til å ta, redigere og levere bilde. Da er det ikke sikkert jeg rekker det hvis innelveringsfristen er kl 20. Men netrex du må selvfølgelig ta det slik som passer deg best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...