Gå til innhold

Mobbeoffer, 10år, bursdag; forslag til gave?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka 10åringa egentli gjør? har glømmt ka man jor på den aldern :p

 

Men om han like pc og spill generellt, kjøp han spill da vell. spørs jo helt kor langt pengboka rekk ^^ Om den ikke rekk t så mye, kjøp et eller nån pc spill :) Om pengboka rekk litt lenger, kjøp spillekonsoll xD eller bare en litn nintendo DC eller DC lite ^^ eeeller, nåkka i den durn :)

Lenke til kommentar

Burde jo være noe som han har interesse for. Pc'spill syntest jeg hørtes ut som en god ide. Også blader, slik som å gå på en brukt forhandler. Da finner du mye bra, og det er billig. Så det er jo masse bra forslag her.

Går jo ann å kombinere også.

Lenke til kommentar

Tegneserier var en god ide, kan hende jeg går for den. Og noen spill tenkte jeg også på, men hva pokker er det som er kult for de på den alderen nå da? Jeg vil jo helst ikke kjøpe noe kjipt som voksne alltid kjøper ...

 

(Når han blir litt eldre så kan han i det minste få musikk å lytte til elns.)

 

Forøvrig er det slekt ja, er snakk om tremenning. Og godt poeng egentlig det med kortet; får vel ta å skrive noe skikkelig koselig, og litt kult e.l. så det er noe å ha hengende framme :p

 

Tror forøvrig han har en av nintendokonsollene, en eller annen DS - må sjekke det, for det slår meg at et kult spill til den dingsen hadde passa ganske så bra.

Og jeg vet han har gamecube, men er det noe særlig som har kommet ut til den etter wii da?

Endret av floolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...