Gå til innhold

The Sims Superstar hakker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har the sims deluxe edition, unleashed, house party og superstar.

Eg har netopp instalert dei. Men selv når eg har på laveste hastighet på farten hakker det.

Eg har Ingen program gående og eg har spelt det før på denne PC'en.

Veit nokon kva som kan vere feil?

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Fortel maskinvaren, og eventuelt prøv å oppdater driverane. Om du ikkje veit kor du finn drivera, så kan vi hjelpe om du fortel maskinvaren :)

Skrevet

uffff..... Eg har utrulig lite greie på sanne ting.

Men eg speler BF2 og The Sims 2. Så maskinen bør jo vere god nok til og spele eit så "gamlere" spel.

Skrevet

Eg speler jo spel som er meir krevende enn The Sims 1. Så det er vel ikkje noko i veien med PC'en... Eller?

Skrevet (endret)
Hvis du har en pc med dualcore så kan det være problemet, løsning kan da være å kjøre spilelt på en kjerne.

9150608[/snapback]

kordan kan eg sjekke om eg har dualcore?

Endret av 657
Skrevet
Hvis du har en pc med dualcore så kan det være problemet, løsning kan da være å kjøre spilelt på en kjerne.

9150608[/snapback]

Kan det hjelpe og kjøre spelet på ein kjerne? Selv om eg tydeligvis ikkje har dualcore?

Skrevet

Nei, da betyr det at du kjører spillet på én kjerne.

Det du kan sjekke er å oppdatere drivere til maskinvaren din. (har du en ferdigkjøpt pc, kan du bare klikke deg inn på nettsiden til produsenten og laste ned drivere der).

Om ingenting funker, prøver du å reinstallere spillet. Om ikke det heller funker, er det kanskje ikke noe råd. Mulig du kan prøve å defragmentere harddisken om du ikke har prøvd det. (tilbehør --> systemverktøy --> defragmentering)

Skrevet
Hvilket skjermkort har du da?

(Høyreklikk på skrivebordet-->Egenskaper-->Innstillinger-->Avansert-->Kort)

9152976[/snapback]

RADEON X300 SE 128MB HyperMemory.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...