Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring for Opel Astra 1997, 1,6 l


Rupal

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette haster veldig så håper noen bilkyndige kan gi meg noen gode svar. Skal i løpet av helgen kjøpe/hente en bil av sorten beskrevet i tittel. Hva vil dere si er en ålreit forsikringssum av en slik bil for en som er henholdsvis i tidlig 20-årene og en som er i 50 årene? Hvilke forsikringsselskaper vil dere anbefale og som dere vet er gode og billige? Jeg har fått høre at Enter-forsikirng visstnok skal være bra, men kan trenge bekreftelse på det. Ringer vel dem uansett imorra.

 

Andre opplysninger: ikke hatt bil de siste årene, kjørelengde ca 8000km til 10000km.

 

Spør hvis det er noe, og hjelp en stakkar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen svar fra bilkyndige, men sånn generelt har jeg funnet ut at Gjensidige er billige hvis du skal ha førstegangsforsikring. Du får billigst der i forhold til andre steder dersom du er ung, og særlig har noen andre forsikirnger der, samt medlem i noen av samarbeidsorg. deres!

Lenke til kommentar

gå for gjensidige viss du ikkje har mulegheit for spesialavtalar gjennom jobb eller lignande.

 

viss du er under 23 år får du pålagt et ungdomstillegg i alle forsikringsselskap. i gjensidige er dette fast på 1600kr/år. i andre selskap som if og storebrand er tilleggete varierande frå bil til bil. på min bil (e-klassen) ville IF ha 32000. gjensidige skulle ha 16000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...