Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring for Opel Astra 1997, 1,6 l

Rupal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette haster veldig så håper noen bilkyndige kan gi meg noen gode svar. Skal i løpet av helgen kjøpe/hente en bil av sorten beskrevet i tittel. Hva vil dere si er en ålreit forsikringssum av en slik bil for en som er henholdsvis i tidlig 20-årene og en som er i 50 årene? Hvilke forsikringsselskaper vil dere anbefale og som dere vet er gode og billige? Jeg har fått høre at Enter-forsikirng visstnok skal være bra, men kan trenge bekreftelse på det. Ringer vel dem uansett imorra.

Andre opplysninger: ikke hatt bil de siste årene, kjørelengde ca 8000km til 10000km.

Spør hvis det er noe, og hjelp en stakkar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen svar fra bilkyndige, men sånn generelt har jeg funnet ut at Gjensidige er billige hvis du skal ha førstegangsforsikring. Du får billigst der i forhold til andre steder dersom du er ung, og særlig har noen andre forsikirnger der, samt medlem i noen av samarbeidsorg. deres!

Skrevet

gå for gjensidige viss du ikkje har mulegheit for spesialavtalar gjennom jobb eller lignande.

viss du er under 23 år får du pålagt et ungdomstillegg i alle forsikringsselskap. i gjensidige er dette fast på 1600kr/år. i andre selskap som if og storebrand er tilleggete varierande frå bil til bil. på min bil (e-klassen) ville IF ha 32000. gjensidige skulle ha 16000...

Skrevet

Vet ikke om jeg var litt utydelig i mitt forrige innlegg, men jeg hadde gått for Gjensidige allerede :thumbup:

De grusa alle de andre selskapene, særlig når man er såpass ung som meg og ikke har hatt bil før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...