Gå til innhold

Kva er den beste forsikring for ein student?


Tafsen

Anbefalte innlegg

Eg er no blitt for gammal til å gå under forsikringa til foreldra mine, og må derfor skaffe meg mi eiga forsikring. Eg skal bo i leilighet med nokre venner så eg går ut i frå at eg iallfall må ha innbo forsikring. Er det nokon selskap som har egne student avtaler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg er no blitt for gammal til å gå under forsikringa til foreldra mine, og må derfor skaffe meg mi eiga forsikring.  Eg skal bo i leilighet med nokre venner så eg går ut i frå at eg iallfall må ha innbo forsikring.  Er det nokon selskap som har egne student avtaler?

9148123[/snapback]

 

Om du blir realfagsstudent eller ingeniørstudent og har mulighet til å bli medlem i fagforeningen tekna, så mener jeg at de hadde en avtale med gjensidige som gav deg en forsikring gratis.

 

Tekna

 

Ellers så ville jeg tro at slike tilbud stod på nettsidene til forsikringsselskapene. Evt er det mulig at også noen banker har studentpakker som inkluderer billige forsikringsavtaler.

Lenke til kommentar
Jeg har student-konto i DNB, med den følger det med forsikring for littavhvert...

9153324[/snapback]

Det er reiseforsikring dersom du kjøper reisen med VISA\mastercard kortet. Dvs kun på den ene reisen du eventult drar på.

 

If har studentinboforsikring tror jeg.

Billig reiseforsikring har jeg dessverre ingen tips om

Lenke til kommentar

Det kan være en ide med en "full pakke" et eller annet sted, f.eks. gjensidige. Tegn deg opp for ulykke, reise, innbo og event. bil om du har det. For, hvis du samler alt så får du avslag og prosenter osv. Gjør det gjerne der hvor du har et eller annet medlemskap som kan gi deg bonus.

 

Ellers, om du skal tenge bilforsikring, så poengter at du har kjørt feilfritt på dine foreldres forsikring i årevis osv. Da kan det nemlig hende du får en god rabatt.

 

Lykket til med prosentregningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...