Kristiandra Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Okey.. Jeg bestilte meg ei ny strømforskyning. Jeg installerte den riktig i forhold til den gamle når det gjelder alle kabler. Så setter jeg strømforskyningen på "ON" og da lyser det grønt nederst på hovedkortet. Når jeg da trykker på startknappen på pc'n, så starter den ikke.. det kommer bare er kjapt rødt lys ved siden av det grønne og viftene rekker å gå en halv runde rundt før det stopper.. Etter dette så satte jeg innigjen den gamle strømsorskyningen. Og når jeg startet pcn da.. så begynner det å ryke der jeg har koblet harddiskviftene (Ovenfor startknappen) noen som har noe å legge til her? mvh. Kristian D
Kristiandra Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 når har jeg kommet litt lenger..Nå sitter den nye strømforskyninga i. Nå kan jeg også starte, men det er bare viftene som starter... trenger forstatt litt hjel her=P plz noen?
aspic Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Har du kobla til den vetle (4pins) kontakten til hovedkortet? Den er veldig lett å gløyme..
Kristiandra Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 (endret) jada. Jeg har kobla til 4pin, 24pin, 1stk cdrom og 3tk HD.. Jeg kan høre at harddiskene starter.. Så det ser ut som at det kun er CPU'n som ikke starter. Endret 26. juli 2007 av Kristiandra
Kristiandra Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 Men da tror jeg at jeg fiksa det her på egenhånd. Merkelige greier.
Oternakn Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Men da tror jeg at jeg fiksa det her på egenhånd. Merkelige greier. 9148723[/snapback] hva gjorde du?
Smirnoff Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Og når jeg startet pcn da.. så begynner det å ryke der jeg har koblet harddiskviftene (Ovenfor startknappen) 9146970[/snapback] Du bør vel forsåvidt undersøke litt mer hva det var som begynte å ryke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå