DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 (endret) Da er det på tide at noen tar over for meg snart! Skal snart bort på butikken før jeg hører på Corsten's Countdown Nesten 2 timer ble lengre enn jeg hadde regnet med! Siden ingen tar over blir vel 8000 litt stille fremover. Folk forsvant jo ettersom musikken ble hardere og Tracklist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 01 Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle Neverending Story mix)02 Markus Schulz - Fly to Colors (Original mix) 03 Solarsun - Overjoyed (Hydroid remix) 04 Mike Foyle pres Bolt - Hex (Original mix) 05 Maarten Hercules - Body Fusion (Original mix) 06 Breakfast - The Sunlight 07 Duderstadt and Anita Kelsey - Smile (Duende Dub mix) 08 DJ Danjo and Rob Styles - Duende (Signum remix) 09 Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten remix)1 10 Re:Locate - Undercurrent (Orignal mix) 11 K-System - Samba 69 (Peetu S remix) 12 DJ Scot Project vs Prodigy - Smack My Bitch Up 2005 (Bootleg Hands In the Air mix) 13 Tatanka - Mess Up 14 Zany & DV8 - Fever 15 Showtek - No Harder (Brennan Heart remix) 16 Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade 17 Black and White - Dirty Games (Tatanka remix) 18 Blutonium Boy - Dark Angel (Blutonium Boy vs DJ Neo Hardstyle mix) 19 Donkey Rollers - Silver Bullet 20 Donkey Rollers - The Fusion Of Sound Endret 25. juli 2007 av DJ_Dark
magio Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 DJ_Dark er ferdig å spille så hvem som helst kan ta over på mainstream
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 DJ_Dark er ferdig å spille så hvem som helst kan ta over på mainstream 9141551[/snapback] Med EDM så klart
DanielvanSand Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Tenker jeg kan ta over 8000 rundt 10-tiden. Magio; kan du sende PM med serverinfo? (Håper jeg får det til )
Aiven Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Litt kaotisk her. Ville bare si at det var en fryd å høre på godlyd fra Onyx. Kunne tenkt meg å mikset litt selv, men får prestasjonsangst nå (I'll be around var feet!) edit: fy fader, bare å lene seg tilbake og nyte her asså... Endret 25. juli 2007 av AvieN
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Tenker jeg kan ta over 8000 rundt 10-tiden. Magio; kan du sende PM med serverinfo? (Håper jeg får det til ) 9141559[/snapback] Det er ikke noe vanskelig. Add meg på msn eller noe
Onyx Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Litt kaotisk her. Ville bare si at det var en fryd å høre på godlyd fra Onyx. Kunne tenkt meg å mikset litt selv, men får prestasjonsangst nå (I'll be around var feet!) edit: fy fader, bare å lene seg tilbake og nyte her asså... Bli kjent med programmet, så er det bare å slå seg løs. Finn frem sangene på forhånd, gjerne, og spill av.
Aiven Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Litt kaotisk her. Ville bare si at det var en fryd å høre på godlyd fra Onyx. Kunne tenkt meg å mikset litt selv, men får prestasjonsangst nå (I'll be around var feet!) edit: fy fader, bare å lene seg tilbake og nyte her asså... Bli kjent med programmet, så er det bare å slå seg løs. Finn frem sangene på forhånd, gjerne, og spill av. 9141682[/snapback] Skal snurre litt for meg selv, så får vi se
Onyx Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Playlist på session, med merking av høydepunkter: lupe fiasco - american terroristthe game - why you hate the game (feat nas) (produced by just blaze) The Notorious b.i.g. - 08 - 1970 somethin' (feat the game & faith evans) Rappin'4-Tay - I'll Be Around LL Cool J - Mama Said Knock You Out 15 - La Fièvre Young Jezzy Feat. Jay Z - Dope Boyz Go Crazy (Remix) Gang Starr - 16 - Make 'Em Pay (feat. Krumb Snatcha) Talib Kweli & Hi-Tek - Love Language Large Professor - I Just Wanna Chill Souls Of Mischief - 93 Till Infinity Pete Rock & CL Smooth - They Reminisce Over You Mobb Deep - Shook Ones The Roots - Guns Are Drawn Nas - 10 - Black Zombie 05. Common - The Light
DanielvanSand Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Litt kaotisk her. Ville bare si at det var en fryd å høre på godlyd fra Onyx. Kunne tenkt meg å mikset litt selv, men får prestasjonsangst nå (I'll be around var feet!) edit: fy fader, bare å lene seg tilbake og nyte her asså... Bli kjent med programmet, så er det bare å slå seg løs. Finn frem sangene på forhånd, gjerne, og spill av. 9141682[/snapback] Hehe. Har brukt programmet en del før, var bare litt skeptisk på om streamingen funka. (Som den gjorde, whoho ) Forvent ett sett fra 21:30
Thend Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Litt PC-trøbbel her, men kommer snart mer på 8002. Nuh. Endret 25. juli 2007 av unge thendrup
DanielvanSand Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) woot?. Over en time uten posting? Starter mitt sett om 15 minutter (På 8000 serveren) Endret 25. juli 2007 av Dalh
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Det spilles jo ikke hele tiden Fikk sms av Faris som sa at han hatet å være på jobb. Han ville mixe :!:
DanielvanSand Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Mixing > Jobb Er så drittlei av å høre på P4 hver eneste dag jeg er på jobb
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Han sitter i kassa på Kiwi eller noe. :!:
Thend Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) And I'm out. Spelte: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Saigon - The Letter P feat. Kool G Rap AZ - Animal kunstpause ASD - Hey Du (Nimm Dir Zeit) MF Grimm - Time and Space Lord Finesse & A.G. - Back To Back Rhyming Diamond D - Sally Got A One Track Mind 7L & Esoteric - Rules of Engagement feat. J-Live & Count Bass D RZA - RZA's Theme Intelligent Hoodlum - Arrest the President J Dilla - Rico Suavo Bossa Nova J Dilla - Won't Do Canibus - Genabis Brand Nubian - Word Is Bond (Buckwild Remix) Nas - Life's a Bitch (Buckwild Remix #1) feat. AZ D.I.T.C. - Day One Cut Chemist - A Peak In Time Main Source - Just Hanging Out 9th Wonder - Brooklyn In My Mind (Crooklyn Dodgers III) feat. Mos Def, Jean Grae & Memphis Bleek Percee P - Put It On The Line Peanut Butter Wolf - Currents MED - Nightlife (Instrumental) Endret 25. juli 2007 av unge thendrup
DanielvanSand Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Han sitter i kassa på Kiwi eller noe. :!: 9142309[/snapback] ...og jeg jobber på rimi Tune In everyone!!
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Pfff. Meny eier alt, men der jobber jeg ikke mer. Tuner inn om 5!
Onyx Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Da blir det litt hiphop på 8002 for de som vil høre litt random der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå