Morpheus- Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Når jeg skal spille warcraft 3 over nettverk finner jeg ikke den som lager gamet.. Dette er alltid vært et problem nå og får flere år siden. Klarer av og til og få kontakt vis jeg prøver f.eks med trådløst istaden for kablet, så ender opp med at en bestemt må hoste for flere finner den personen og noen må bruke trådløst og andre via kabel.. Det jeg lurer på er om noen har noen forklaring på dette, eller er det bare ufattelig dårlig laga?
Valent Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hehe, du må få alle som spiller spillet til å gå inn på kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger? (bruker vista her om dagen og navna er litt forandret) men uansett, du skal høyreklikke på Localtilkobling og legge til en protokoll som heter IPX (og noe mere) på alle pc'ene.. lykke til.. (sorry for dårlig forklaring har ikke xp lenger)
BrokenTomato Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Sjekk at alle har forskjellige ip adresser. Sjekk også firewall til alle som skal spille. Høres mest sannsynlig ut som et firewall problem. Dette er vel ting man bør kunne noe om før man sier at nettverks delen i wc3 er dårlig. :o
Morpheus- Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 fikk det til, trenger ikke IPX, men man tranger og gjøre disse 3 stegene: 1. Ta bort internett 2. Sett fast ip på hver pc f.eks 192.168.0.1 -> osv 3. Resett switchen. Da funker alt bra, etter man er ferdig og spille gjør man bare motsatt så får man internett igjen
Axyon Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Tror det enkleste ville vært å legge til Warcraft III som et unntak i windows brannveggen.
Morpheus- Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Første jeg sjekke det:D Kan Spille alt av spill men ikke WC3. Der MÅ man gjøre prosedyra jeg skreiv.
Handl3vogn Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Du burde også sørge for at dere kjører samma versjon av spillet ellers vil dere ikke finne hverandre
OlaTK Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Om man ikke har samme porter kan det også klusse. Option --> gameplay og sett porten til 6112.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå