Gå til innhold

Hvorfor behøves 2 spillere til instance summoning?


Anbefalte innlegg

Jepp jeg lurer på hvorfor blizzard har valgt og gjøre det slikt att to spillere må til for å summone fra summoning steinene dette er idiotisk syns jeg, det tar gjerne 10-30 minutter lenger tid for gruppa å komme seg til instancen en det ellers ville gjort vis 1 spiller måtte til.

 

Skjønner rett å slett ikke hvorfor de ikke bare kunne gjort det så 1 spiller kunne gjort det, de fleste grupper ville spart ekstremt mye tid på dette. også mye iritasjon og krangling om hvem som skulle gått og summonet og ikke. siden som oftest 1/5 spiller venter nært instancen mens resten av gruppen er vel opptatt eller langt unna..

 

Så spørsmålet er hvorfor må det 2 til for å summone jeg vil ha noen synspunkt om dette er idioti eller Retferdighet for oss wow spillere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil vel tro grunnen er at det ikke skal være så fryktelig lett å transportere seg fra et sted til et annet.

 

Og 2 stk til en summon er i tillegg mindre enn det som trengs i motsetning til en summon fra en warlock.

Skjønner ikke helt hva greia er med at folk krangler over hvem som skal summone. Gjør det enkelt; de som er nærmest meeting stone stikker bort for summon. Det er ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar

Fordi;

Steinen er en sumonner altså den erstatter warlocken, det har alltid krevd 3 folk for å sumonne nå må man være 2, syns det skal vere slik at man må vere 3 jeg fordi det er så forbanna irriterende at folk ikke gidder å stikke bort til en jævla instance som de har funnet en gruppe til

 

*leif was here, ignorer leif dere*

Endret av Ole J
Lenke til kommentar

husker også i begynnelsen at litt av sjarmen var å reise...lene seg tilbake å bare nyte synet av det fantastiske spillet.

 

Men jeg syntes egentlig Blizzard har gjort en god jobb mht dette. etterhvert som tiden har gått har dem gjort det lettere og lettere å transportere seg. Dvs dem gir oss litt og litt....i stedet for å ikke gi noe eller gi alt på en gang. Dette er jo selvsagt for å tjene penger og holde oss i spillet. Men når man tenker på det...jeg gir gjerne pengene mine til blizzard for det dem gjør:) Jeg digger å spille og forventer at Blizzard hele tiden gjør det sånn at jeg alltid har et mål i spillet og tidvis blir belønnet med f.eks en litt lettere metode å transportere seg. Dette kalles egentlig utvikling og evolusjon om du vil. Det er dette vi mennesker er avhenging av. Vi må ha noe å kjempe for og se frem til for å gidde å bry oss.

 

Jeg ville gjort det på akkurat samme måte som blizzard gjør det :thumbup:

Lenke til kommentar

Vell og bra med meetingstone.. lettet trøkket fra locken min i hvertfall..

Den gang da, regnet folk med at jeg skulle stresse meg til ins og summone alle -_- (med 2 hjelpere). Nå er det ingen som i det hele og store begynner og dra. Jeg liker å dra i group med folk som kjøper seg mat/drikke, fikser gearet og begynner å reise. Nå kommer folk ofte med nedsatt durability, siden de dreper mens de venter på summon.. mange som mangler mat/drikke. Og generellt sett er de late.

 

Oppfordring: Dra til en plass du får fikset gearet, kjøpt det nødvendige og sett deg på flyging hvor enn du skal. De som kommer først summoner resten. Men ikke forvent at du kan sitte på ræva mens de andre faktisk reiser for å summone deg. Det sier veldig mye om innstillingen til en person, å jeg vegrer meg sterkt til å joine party med slike mennesker. Det kan, i værstefall bli en leav group grunn.

Lenke til kommentar

Vel, før meetingstonesummon, var det ILLE. Pugs var nesten umulig å gjennomføre. Personlig har jeg opplevd å være i Silithus og havner i gruppe til scholo/strat eller lignende. Det ender opp med at de fire andre står og monger i IF og forventer at jeg skal komme meg til instancen og summone...

 

Samme var det forøvrig i raids, som onyxia :wee: . Var ikke uvanlig at vi (warlockene) måtte summone 10-20-30 stk, men syting og klaging fra vår side gjorde at de som ikke var det i tide +/- 10 minutter fikk minus DKP eller ble kicka fra raidet :))

Lenke til kommentar
Ganske tydelig at OP ikke har spilt spillet så altfor lenge.

*tenker tilbake til de gode gamle dagene da det ikke fantes Meeting Stones engang, og alle måtte komme seg dit på egenhånd*

9186150[/snapback]

 

Det kan du fortsatt gjøre.

Synes du det er for lite av denslags nå er du enten:

 

1. Bare nostalgisk, og mener alt uansett var bedre før, eller..

2. En av de slappingene vi diskuterer som ikke gidder å dra bort for å summone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...