Anorshan Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Jeg går inn på: min datamaskiin, documents and setting, brukernavnnet mitt, også får jeg bare opp, contact, favorites og de tingene... Hvorfor får jeg ikke opp Temporary Files og alt det? Som de andre får opp.. Hva har skjeddd? Har Internett Explorer 7 OS: Win XP Home Ed.
ilpostino Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 de ligger ikke i den mappen. du må da inn på stien som heter: C:\Documents and Settings\%BRUKERNAVN%\Lokale innstillinger\Temporary Internet Files\ merk at noen av disse mappene er skjulte.. så du må vise skjulte filer/mapper for å bla frem.
Anorshan Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Jeg går inn på min datamaskin også innpå harddoisken osv.. men fårikke opp de tingene...... hva skla jeg gjøre? Jeg får vell formatere mine PC xD
ilpostino Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Jeg går inn på min datamaskin også innpå harddoisken osv.. men får ikke opp de tingene...... hva skla jeg gjøre? merk at noen av disse mappene er skjulte.. så du må vise skjulte filer/mapper for å bla frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå